ביטוח חיים דיגיטלי – עידן חדש בעולמות הביטוח

בשנים האחרונות, לאט ובטוח, שוק הביטוח וההון עוברים תהליכי שינוי ורפורמה, מצמצמים פערים ומצטרפים לעולמות הדיגיטל. מתוך כך צומח ענף ביטוחי חדש רענן ודיגיטלי המציע ביטוח חיים, בריאות ואפילו ביטוח משכנתא, בהליך שקוף, מפורט ומהיר וכבונוס, במחיר תחרותי במיוחד. מהו ביטוח חיים דיגיטלי ובמה הוא נבדל מביטוח חיים רגיל? מומחי הפיננסיים של “עידן דיגיטלי” עונים על כל השאלות החשובות

בעולם ובישראל, בפרט, יותר ויותר אנשים, צעירים ובוגרים כאחד, מבינים כי ביטוח חיים אינו בגדר מותרות, אלא מוצר חיוני לכל דבר ועניין. אין מנוס, בישראל של 2021, קצב החיים המהיר ותזזיתי, אתגרים וסיכונים הם מנת חלקם של רבים מאתנו, מה שהופך את ביטוח החיים לנדרש ונצרך גם עבור צעירים.

לצד ההבנה ההולכת וגדלה בחשיבותו, רבים אינם מודעים לסעיפים השונים בפוליסות, לכיסויים הניתנים ולפערי המחיר המשמעותיים בין חברות הביטוח, מה שעשוי במקרה הטוב, להסתכם בעלויות גבוהות לאורך השנים, ואף להוביל, במקרה הרע, לפגיעה בזכויותיהם ובזכויות הקרובים להם. ביטוח חיים דיגיטלי מבקש לשנות את התמונה הזו בהציעו מידע נגיש ומפורט, שקיפות והשוואת מחירים, המאפשרים למבוטח בחירה מושכלת. הכול על כך ועוד, במאמר הבא.

הרפורמה בביטוחי החיים יוצאת לדרך

נתחיל בחדשות טובות, תוחלת החיים של תושבי ישראל נמצאת בעלייה מתמדת. והחדשות הפחות טובות? מרבית המבוטחים משלמים עלויות גבוהות בהרבה מהנדרש. במהלך 2019 ביצע משרד האוצר בדיקה קפדנית של שוק ביטוחי החיים ומצא כי למרות העלייה המתמדת בתוחלת החיים וצמצום התחלואה, ביטוחי החיים אינם נמצאים בהלימה לנתונים העדכניים, משמע, רובנו משלמים תעריפים גבוהים שלא לצורך. הבדיקה והממצאים בנושא הובילו לתחילתה של רפורמה אשר עתידה לחסוך סכומי כסף משמעותיים ולהוזיל עלויות בעשרות אחוזים. נשמע לא רע, נכון?

תעודת ביטוח – הכול אודות ביטוח חיים 

מהו ביטוח חיים? בבסיסו הוא חוזה הדדי, אשר נערך בין המבוטח ובין חברת הביטוח. מטרתה של פוליסת ביטוח החיים הינה להבטיח תגמול כספי למוטבים , כפי שנקבעו בחוזה, במקרה וחלילה המבוטח נפטר. קיימים שני סוגים עיקריים של ביטוחי חיים, הראשון שבהם הוא ביטוח מסוג “ריסק”, ביטוח ללא מרכיב חיסכון, המעניק פיצוי כספי במקרה של פטירה ואילו השני הוא ביטוח חיים למקרה של אובדן כושר עבודה או נכות, אשר מעניק סכום חד פעמי, או קצבה חודשית, במקרה של אובדן כושר עבודה או נכות.

ביטוח חיים – לעתיד בטוח עבור המשפחה

כולנו רוצים את הטוב ביותר עבור משפחתנו. יותר מהכל, ביטוח חיים מהווה רשת ביטחון כלכלית ומקנה לנו שקט נפשי מבורך, הנובע מתוך הידיעה כי במקרה של פטירה, חלילה, יפוצו היקרים לנו בסכום כסף אשר מטרתו לדאוג לרווחתם הכלכלית. עם זאת, חשוב לנו לומר, כי מניסיוננו משפחות רבות בארץ נמצאות במצב הקרוי תת ביטוח, כלומר, אם חלילה מתרחש מקרה ביטוחי, מלבד הפגיעה והאובדן, תפגע גם רמת החיים באופן משמעותי.

ביטוח חיים דיגיטלי – במה הוא שונה מביטוח חיים רגיל?

כאמור, ביטוח חיים הוא מוצר חיוני הנועד להבטיח את עתיד המשפחה במקרה של אובדן וחשיבותו ברורה. ביטוח חיים דיגיטלי זהה לביטוח חיים מסורתי בכל המובנים. 

ממש כמוהו, הוא מהווה כיסוי אשר מעניק ביטחון כלכלי למשפחת המבוטח וליקרים לו במקרה של אובדן. ההבדל העיקרי נעוץ בהיותו מוצר חדשני, דיגיטלי, אשר נולד כתוצאה מהרפורמה בשוק הביטוח. 

חוויה חדשנית בקליק – כל היתרונות בביטוח חיים דיגיטלי

ביטוח חיים דיגיטלי נוצר במטרה לאפשר למבוטחים מידע מלא ומפורט על כיסויי הביטוח, שקיפות והשוואת מחירים בתהליך המתבצע אונליין בנוחות ובקלות.

בתהליך שכזה, התמחור מדויק ובהיר, כך שכל מבוטח יכול לראות בברור עלויות שונות, להבין את ההמלצות ולבחור במסלול המתאים עבורו.

בנוסף, כפי שתיארנו, גם בתחום ביטוחי החיים, פערי התמחור עשויים להגיע לסכומים גבוהים מאוד, בעיקר לאור העובדה כי מדובר במוצר ארוך טווח. חברות הביטוח הדיגיטליות מציעות מחירים אטרקטיביים ומותאמי צרכים. גם אם יש ברשותכם ביטוח חיים קיים, ניתן ומומלץ לבדוק האם תוכלו לחסוך בעלויות באמצעות רכישת ביטוח חיים דיגיטלי.

כך או כך, לצד היתרונות המשמעותיים הללו, אין כל ספק כי מדובר בחוויה חדשנית, דיגיטלית, מהירה וידידותית למשתמש, המציעה שירות מעולה וזמינות גבוהה.

למי מומלץ לרכוש ביטוח חיים דיגיטלי?

כיום כבר ברור כי ביטוח חיים מומלץ לכולם, גם בגילאים צעירים יותר ובפרט עבור אלו מאתנו אשר בני משפחתם תלויים בהם כלכלית. במקרה של מוות בטרם עת, יזכו המוטבים בפיצוי כספי ,ברווחה כלכלית וביכולת לשמור על אורח החיים שלהם, לצד האובדן. ביטוח חיים דיגיטלי מאפשר לדאוג לכך מראש בתהליך נגיש ונוח למשתמש. 

כיצד מצטרפים לביטוח חיים דיגיטלי?

תהליך ההצטרפות לביטוח חיים דיגיטלי הוא מהיר וברור. תחילתו במילוי פרטים המאפשרים למערכת להפיק הצעות בהתאם לנתונים האישיים. בשלב השני, תוצג השוואת מחירים אונליין, כך שהמבוטח יכול להשוות בקלות ובנוחות בין המחירים והתנאים המוצעים על ידי חברות הביטוח השונות.  עם קבלת הנתונים על עלויות הביטוח וגובה הפיצוי הניתן, יוכל המבוטח להתרשם מן ההצעות השונות ולבחור בזו המתאימה ביותר עבורו. 

עידן דיגיטלי – מלווים אתכם יד ביד במקצועיות ובאמינות

נעים להכיר, אנחנו “עידן דיגיטלי“, הסוכנות מובילה לביטוח פנסיוני. אנו שמחים להציע ללקוחותינו מגוון רחב של מוצרים פיננסיים, שירותי ביטוח , השוואת מחירים ואיתור כספים אבודים, בהתאמה אישית לצרכים שלכם ובליווי מקצועי של סוכני הביטוח שלנו.

אנחנו מאמינים בשקיפות ואמינות ולא פחות מכך בתהליכי רכישה ברורים ופשוטים. לכן, אנחנו מקדמים ומציעים מערכות חכמות אשר מטרתן לעשות “סדר דיגיטלי” בעולמות הביטוח ולספק ללקוחותינו את ההצעה הטובה והמשתלמת ביותר עבורם. במסגרת השירותים הניתנים תוכלו לקבל הצעה לביטוח חיים דיגיטלי בתהליך מהיר הכולל הרשמה קצרה . בנוסף תוכלו לבצע השוואת מחירים ולקבל הצעות לביטוח ממספר רחב של חברות .

לייעוץ, הכוונה ומידע מקצועי בנושא ביטוח חיים דיגיטלי, מוזמנים ליצור עמנו קשר!

כל הזכויות שמורות לעידן דיגיטלי בע״מ © 2019
עיצוב על ידי סטודיו ANDK