איזה ביטוחים עשיתי

כולנו מכירים את זה שמרוב ביטוחים לא רואים את היער. יש לנו ביטוחי חיים, ביטוחים רפואיים, ביטוחים לרכב, ביטוחי שיניים, פנסיות, ביטוחים סיעודיים ועוד ועד כל אחד לפי רמת חרדתו, רכושו וגילו. מעבר לזה, כמעט מידי חודש בחודשו אנחנו מקבלים שיחת טלפון מחברת ביטוח כזאת או אחרתהמציעה לכם עוד ביטוח על משהו שעדיין לא חשבתם עליו.

ומה אתם אומרים לאותו המתקשר או המתקשרת – אני לא יודע/ת איזה ביטוחים עשיתי. או אני לא יודע/ת איזה קופות יש לי או אני לא יודע/ת איפה הביטוחים שלי או אני לא יודע/ת אם יש לי ביטוח חיים למשכנתא. למה שנדע? למה שנזכור? הרי עשינו ביטוחים אלו לפני שנים. ושכחנו. לפעמים אנחנו שואלים את בן או בת הזוג אם הם זוכרים איזה ביטוחים עשיתי ורוב הסיכויים שגם בני או בנות זוגינו לא יידעו. לא הייתם רוצים שכל הביטוחים שלכם יופיעו לכם במסך מחשב אחד. במקום בטוח תחת סיסמא. ושתדעו בוודאות שאתם לא משלמים פעמיים או לא משלמים על ביטוחים שכבר אין לכם בהם צורך? ובכן, ישנן חברות ביטוח המציעות כל זאת. חברות כמו עידן דיגיטלי יטפלו בכל הביטוחים שלכם באופן הכי שקוף שניתן.

לקבלת דוח של כל הביטוחים שעשית ובדיקה עם מומחה הירשמו כאן


עם חברות ביטוח וניהול פיננסים כמו עידן דיגיטלי

 לא תצטרכו לשאול את עצמיכם יותר איזה ביטוחים עשיתי כי פשוט תוכלו להיכנס לאתר החברה בה יוצג לכם ה”הדף הביטוחי והפיננסי” הפרטי שלכם בו תוכלו לראות באופן ברור מה יש לכם ומה מצב כל ביטוח ותוכלו להיות בטוחים במליון אחוז שאתם לא משלמים סתם. עם עידן דיגיטלי גם תוכלו לסגור את ביטוח הרכב שלכם, הפנסיה שלכם, ביטוח המשכנתא ועוד ועוד.. הכל תחת גג אחד ועל מסך אחד.

אז למה להיות מודאגים וטרודים? למה לשלם כפול? אתם חייבים לדעת על מה אתם משלמים ואיך להפעיל את אותו ביטוח כאשר נדרש חס וחלילה הדבר. עם חברות כמו עידן דיגיטלי לא תצטרכו יותר לשאול

איזה קופות יש לי, אם אנחנו משלמים ביטוח חיים למשכנתא או איפה הביטוחים שלי. כאשר תשאלו אחד את השני איזה ביטוחים עשיתי תוכלו לענות על שאלה זאת בקלות רבה.

כל הזכויות שמורות לעידן דיגיטלי בע״מ © 2019
עיצוב על ידי סטודיו ANDK