תעדוף כיסויים להתאמת תיק הביטוח המושלם

בדיקת כיסוי החלפה או ביטול ביטוח עושים עם סוכן פנסיוני מורשה

הכנת תיק הביטוח המושלם היא בלתי אפשרית. על מנת שתיק הביטוח יגן עליכם באופן המיטבי, עליכם לקיים תהליך חשיבה ארוך ומעמיק, ולהחליט מהן ההגנות עליהן תרצו להוציא את כספכם. חלק מהאנשים יחששו יותר מתופעות בריאותיות, ואחרים מאסונות לנכסים או נזקים לבית המגורים. במאמר זה נפרט על מספר דגשים נחוצים ליצירת תעדוף לכיסויים המרכיבים את תיק הביטוח.

 

איך לדעת איזה ביטוח חסר לכם?

אנשים רבים סובלים מרגעי חרדה. החרדה עלולה לפרוץ ממש אחרי שאתם קמים בבוקר או בשעות הקטנות של הלילה. לרוב, החרדה איננה ממוקדת לחלוטין. היא פשוט הרגשה של חוסר שקט שמתפשטת בגוף. לרוב, חוסר השקט נובע מפחד ממשי מאובדן שליטה. אובדן השליטה יכול לנבוע ממגוון סיבות, בין אם אסון טבע, שינויים במצב הביטחוני בישראל, בעיות בריאות, או אובדן היכולת לעבוד. כמעט לכול אחד יש רגעים כאלו, והדרך להתמודד עמם היא לנסות להשיב לעצמכם את תחושת השליטה. ביטוח יעיל מחזיר לכם את תחושת השליטה על חייכם, ושומר עליכם מפני שינויים פתאומיים ובלתי צפויים. ביטוח בריאות למשל, יוכל להגן עליכם ולאפשר לכם לקבל שירותי רפואה מחוץ לסל הבריאות הציבורי. ביטוח מבנה יאפשר לכם לדעת שהנכס היקר לכם ביותר, בית המגורים, ישמור על ערכו גם במקרה של אסון ונזק כבד. נסו לשבת ולחשוב מהו הביטוח שישיב לכם את מרב תחושת השליטה, ובחרו בו – זהו הביטוח החסר לכם ביותר.

 

לבדיקת ביטוחים קיימים וחסרים הירשמו כאן

 

מהי החברה המתאימה ביותר?

לאחר שהחלטתם על הפוליסות החסרות לכם, עליכם להחליט היכן לרכוש אותן. בישראל יש מגוון חברות ביטוח אשר ישמחו לייעץ לכם ולסייע לכם לבחור את הכיסויים המתאימים לכם ביותר. כל אחת מהחברות הללו מציעה תוכניות חיסכון וביטוח שונות, עם מדיניות החזרים, כיסוי, ועלות חודשית משתנה. חבילות הביטוח המוכנות מראש הללו, הן הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון בעת בחירת חברת הביטוח. אם תרצו, תוכלו לעצב חוזה ביטוח אישי על פי מנגנון השיקולים שלכם, אך הליך זה יהיה לרוב יקר יותר, וחבל לעבור אותו אם יש חבילה מתאימה בנמצא. שיקול נוסף הוא שירות הלקוחות של החברה. חשוב לזכור שהזמן בו תזדקקו לשירותי חברת הביטוח, עלול להיות במצב של מצוקה או אסון חלילה. זו תהיה תקופה בה לא יהיה לכם פנאי רגשי להתמודדות משפטית מייגעת. לכן, עליכם לבחור בחברה עליה אתם סומכים שתעמוד לצידכם בשעת הצורך.

 

מהם הכיסויים המומלצים לכל אחד?

אין נוסחה אחידה ואין רשימה של ביטוחים שלכל אחד מומלץ לעשות. ישנם ביטוחים אשר הם חובה על פי חוקי המדינה, כמו ביטוח חובה לרכב או תשלום דמי ביטוח לאומי, ולעומתם ביטוחים אשר אינם מחויבי המציאות. מעבר לצרכים האישיים, מסגרת התקציב החודשית אותה אתם מסוגלים להשקיע בחבילת הביטוח שלכם היא גם בעלת השפעה אדירה. באופן כללי, ביטוח בריאות פרטי הוא אחד מהביטוחים הפופולריים ביותר בישראל. הפחד מהתמודדות עם בעיה רפואית ללא יכולת לממן את הטיפול הנדרש, מדיר שינה מעייני רבים, ודוחף אותם לרכוש כיסוי נוסף. ביטוח אובדן כושר עבודה הוא ביטוח נפוץ נוסף. ביטוח זה מאפשר לכם לדעת שתמשיכו לקבל משכורת גם במקרה אסון, בו לא תוכלו להמשיך ולהשתכר.

איך לחיות עם חוסר הוודאות?

לא ניתן לחיות בחוסר וודאות. אי היכולת לדעת את העתיד, היא אבן פינה של הקיום האנושי, המנסה לעשות סדר בכאוס. למרות זאת, בחירת פוליסה אפקטיבית יכולה לאפשר לכם להתמודד עם החששות ולהשיב לעצמכם את תחושת השליטה.

אצלנו תוכלו לבדוק באופן שקוף ובטוח בליווי מענה אנושי ומקצועי

להרשמה ובדיקה אונליין היכנסו

 

 

 

כל הזכויות שמורות לעידן דיגיטלי בע״מ © 2019
עיצוב על ידי סטודיו ANDK