שירותי ביטוח פיננסים ופנסיה לתושבי באר יעקב

עידן דיגיטלי היא סוכנות ביטוח דיגיטלית, אבל אנחנו הרבה יותר מסתם סוכנות ביטוח והרבה יותר משירות דיגיטלי בלבד. משרדי החברה הממוקמים בקניון באר יעקב, מספקים ללקוחות הרבים שלנו מענה דיגיטלי, טלפוני ואישי בתחומי עיסוק רבים ומגוונים. החל מטיפול בכלל הכספים הפנסיוניים והחסכונות שלכם, דרך ביטוחי חיים, משכנתאות, ביטוחי דירה ומבנה, ביטוחי בריאות והכוונה לפרישה – הכול תוכלו למצוא במסגרת השירות המקצועי שלנו. עכשיו נכיר לכם את השירות הזה קצת יותר.

למימוש הטבה '' האזרח הוותיק '' - קניון באר יעקב


עידן דיגיטלי – מבאר יעקב, למען לקוחותינו בכל הארץ

חברת עידן דיגיטלי הוקמה בשנת 2017 כסוכנות ביטוח דיגיטלית, שמעניקה שירות מקצועי ללקוחותיה בצורה חכמה וכוללת. כפי שניתן להבין מכך, ניתן לקבל מאיתנו שירות כולל ורחב באמצעים דיגיטליים לחלוטין. לכל לקוח שלנו ישנו אזור אישי מיוחד שמחבר אותו למערכת חכמה המרכזת את כל הנתונים על הביטוח והפנסיה שלו. הכלים שאנחנו משתמשים בהם הינם כלים פתוחים לציבור שמונגשים על ידי משרד האוצר. באמצעות ניתוח מקצועי של כל מקורות המידע הזמינים לנו, אנחנו מעניקים ללקוחות הרבים שלנו את המעטפת האופטימלית. 

עם זאת, למרות שמדובר בסוכנות ביטוח דיגיטלית שמתמחה בשירות מסוג זה – אנחנו לא מזניחים אפילו טיפה את המענה האנושי שלנו. אנו פועלים ממשרדינו במטרה לתת מענה איכותי לכל לקוח על פי נוחותו. המשרדים שלנו ממוקמים בקומה 1 של קניון באר יעקב, מול הדואר ובנק הפועלים, ומשם אנחנו מעניקים שירותי ביטוח אישיים ופרונטליים. תוכלו לתאם פגישה עם מומחי ביטוח, מומחים פיננסיים, יועצי משכנתאות או מומחים לכלכלת המשפחה, ולהגיע למשרדינו בכדי לקבל את השירות הזה פנים אל פנים בצורה המקצועית ביותר.

 

כשזה נוגע לפנסיה ולביטוח שלכם, אתם צריכים טיפול שאכפת לו רק מכם

הרבה מאוד גורמים משפיעים על הפנסיה שלכם, על הביטוחים השונים עליהם אתם משלמים, על הפנסיה או על כל דבר אחר. הגורמים האלה לא תמיד מציבים את האינטרס שלכם כדבר החשוב ביותר. בראש סדר העדיפויות של סוכני הביטוח שעובדים עם מקומות העבודה שלכם או של גורמי הפנסיה השונים בחייכם – עלולים לעמוד צרכים שונים באופן מהותי מהצרכים שלכם. 

אצלנו בעידן דיגיטלי מציעים לכם משהו אחר – סוכן אישי שמטפל בכל הצרכים שלכם, ומבטיח תמיד שהאינטרס היחיד שיעמוד לנגד עיניו יהיה האינטרס שלכם. אנחנו לא תלויים במקום העבודה, בחברת הביטוח או בחסכונות הבנק שלכם – אלא אך ורק בכם. כשלקוח מגיע אלינו, בין אם למשרדים שבבאר יעקב ובין אם בצורה דיגיטלית, אנחנו קודם כל אוספים את כל המידע הזמין אודותיו כדי לתת לו תמונת מצב אובייקטיבית. לאחר מכן אנחנו מציגים בפני כל לקוח את כל האפשרויות העומדות בפניו, עם הדעה האובייקטיבית והבלתי-תלויה שלנו לגבי הדרך הנכונה ביותר לפעול. כך, כל לקוח יודע שהפנסיה והביטוח שלו מנוהלים בצורה שתלויה אך ורק בצרכיו ובכדאיות שלו  – דרך השירות של עידן דיגיטלי.

 

קצת על השירותים שאנחנו מציעים, ועל הטיפול הכולל שתקבלו אצלנו

בעידן דיגיטלי אנו מציעים ללקוחותינו הרבים מגוון רחב של שירותים בתחום הביטוח ובתחום הפנסיה. ביניהם ניתן למנות:

  • בדיקה מלאה לאיתור כלל הכספים והחסכונות הפנסיוניים של הלקוח, שכיר או עצמאי
  • פגישה עם סוכן פנסיוני במשרדי החברה לשיפור וקבלת מידע על המצב הקיים והצפוי
  • ניהול קרן פנסיה אישית ברמת סוכן מול לקוח, בלי תלות במקום העבודה ובסוכן ההסדר.
  • ביטוחי חיים
  • ייעוץ משכנתאות
  • ביטוחי דירה ומבנה
  • ביטוחי בריאות וביטוח סיעודי 
  • ייעוץ והכוונה לפרישה לפנסיה כולל מיצוי מלוא הזכויות ותיקון 190

כמו שאתם יכולים להבין, דרך השירות של עידן דיגיטלי תוכלו לקבל מעטפת פיננסית מלאה. אנחנו לא מטפלים רק בקרן הפנסיה שלכם ובטח לא משאירים אתכם להתמודד לבד עם כל שאר החסכונות והביטוחים שלכם. בכפוף לרצונכם ולמה שמתאים ללקוח, אנחנו יודעים לטפל בכל הכספים, הביטוחים וההשקעות שלו ולספק לו מעטפת מלאה שמבטיחה חיסכון אופטימלי של כסף. בסופו של דבר, המטרה היא שתשלמו כמה שפחות, ותקבלו בבוא העת כמה שיותר – ודרך הייעוץ והליווי המקצועיים שלנו תוכלו להבטיח בדיוק את זה.

 

איפה תוכלו למצוא אותנו?

כמו שכבר הסברנו, קל מאוד למצוא אותנו. תושבי באר יעקב יכולים ליהנות עוד היום מבדיקה מלאה ושיחה ראשונית עם סוכן מומחה על חשבוננו. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להירשם באופן דיגיטלי באתר של עידן דיגיטלי, ובסיום הרישום יחזור אליכם נציג מטעמנו לתיאום שיחת טלפון או פגישה פרונטלית במשרדי החברה בקניון באר יעקב. עשו את הצעד הזה, ותוכלו ליהנות מניהול מקצועי ואישי של כלל הביטוחים והפנסיה שלכם – ניהול שיאפשר לכם ליהנות מהכסף שלכם לאורך זמן ובצורה שתאפשר לכם חיים נוחים ועתיד בטוח.

פנו אלינו עוד היום באתר הסוכנות 

כל הזכויות שמורות לעידן דיגיטלי בע״מ © 2019
עיצוב על ידי סטודיו ANDK