בדיקה הראל ביטוח בריאות

לא שווה לשחק עם הבריאות שלכם. כיסוי הבריאות הציבורי בישראל הוא מהמקיפים בעולם. עם זאת, הוא בשום אופן לא מתקרב להיות מושלם. במקרים בהם אתם עלולים להזדקק לטיפול יקר אשר נמצא מחוץ לסל הבריאות, יש מצב שתמצאו את עצמכם מרוקנים את כל קופת החיסכון המשפחתית. ביטוח בריאות אצל הראל ימנע מכם להגיע למצב הזה, ויוכל להגיש לכם סיוע דווקא ברגעים הקשים.

 

מתי כדאי להתחיל את ביטוח הבריאות?

ביטוח בריאות הראל, בדומה לביטוחי בריאות פרטיים אחרים, נועד להוסיף עוד נדבך של הגנה על זו של ביטוח הבריאות הציבורי. ביטוח הבריאות הציבורי בישראל הוא אמנם מקיף יחסית, אך הוא עדיין מכיל המון “חורים” וטיפולים אשר הוא אינו מכסה. ללא כיסוי זה, במידה ותיאלצו לקבל טיפול אשר אינו מסובסד על ידי המדינה ותוכנית הביטוח שלכם, יתכן מאוד שתמצאו את עצמכם מוציאים עשרות ומאות אלפי שקלים מכיסכם. הראל ביטוחים היא חברה אשר תוכלו לסמוך עליה שתעמוד לצידכן דווקא כשקשה, דווקא כשאתם הכי צריכים עזרה. הזמן הנכון להתחיל את ביטוח הבריאות הפרטי שלכם משתנה. למעשה, ככל שתתחילו את ביטוח הבריאות שלכם צעירים ובריאים יותר, כך עלותו החודשית תהיה פחותה. אם תבחרו להתחיל את הביטוח מאוחר, אולי תקבלו תעריף חודשי גבוה יותר, אך אל תשכחו שבינתיים לא שילמתם דבר.

שנתחיל לבדוק?

מה ההבדל בין הביטוח של הראל או כל חברת ביטוח אחרת לכיסוי מושלם בקופת החולים?

קופות החולים הן למעשה הגוף אשר מספק את ביטוח הבריאות הציבורי בישראל. כדי לאפשר לקופות החולים לצבור כספים נוספים, ולבצר את מעמדן הפיננסי, יש להן גם את האפשרות להציע הרחבות לביטוח הבסיס המחויב על פי חוק. הרחבות אלו נתונות להגבלות ולפיקוח ממשלתי מקיף. אחת מההגבלות הללו, היא שהכיסוי המושלם של קופות החולים לא יוכל להציע למבוטחיו תרופות וטיפולים מצילי חיים חריגים אשר אינם כלולים בסל הבריאות, זאת כדי למנוע מצב של הבדל משמעותי בשירותי הבריאות בין עשירים לעניים. ביטוח בריאות פרטי לעומת זאת, בחברה כמו הראל, מאפשר לכם לקבל טיפולים אלו. חשוב מאוד לבצע בדיקת כפל ביטוחים באתר הר הביטוח לפני שתחתמו על ביטוח מושלם או על ביטוח פרטי. הסיבה לכך היא שלעיתים אתם יכולים לשלם על פוליסה אשר מכסה דברים דומים, וחבל לשלם פעמיים.

 

כיצד לקבל את ההחזרים?

קבלת ההחזרים מחברת הביטוח מותנית בתביעה. תוך כמה זמן מקבלים החזר ביטוח? זוהי שאלה אשר לקוחות רבים שואלים, והתשובה עליה משתנה על פי מאפייני המקרה הייחודיים. חלק מהטיפולים אשר מקנה הביטוח הפרטי הם טיפולים נפוצים יחסית ומוכרים לחברת הביטוח. מקרים אחרים יכולים לגרום לחברת הביטוח לבדוק היטב את השתלשלות האירועים, ואת התאמת התביעה לחוזה. בכל מקרה, הראל תלווה אתכם בתהליך, ותנהל איתכם דו שיח מתמשך על הטיפולים אשר הביטוח שלכם מכסה. אם אתם נתקלים בקשיים מיוחדים, תוכלו לשקול להתייעץ עם מומחה לנושא או עורך דין. כך תוכלו לוודא שזכויותיכם נשמרות.

 

מה בנוגע לטיפולים מחוץ לגבולות ישראל?

טיפולים רפואיים מחוץ לגבולות ישראל הם נושא בעייתי מבחינת חוזה הביטוח. הראל ביטוחי בריאות אכן מספקת החזר על טיפולים מסוימים מחוץ לגבולות ישראל, אך עליהם לעמוד במספר תנאים. על הטיפול להיות טיפול אשר אין אפשרות לספק ללקוחות החברה בישראל. נוסף על כך, יש להשיג הסכמה למימון הטיפול מחברת הביטוח מראש, אלא אם נאמר לכם אחרת. הטיפולים מחוץ לגבולות ישראל כוללים טיפולים ניסיוניים או ניתוחים חדשניים ומורכבים, אשר ניתן לבצע במרכזים רפואיים ספורים ברחבי העולם.

לבדיקה מהירה לחצו כאן?

כל הזכויות שמורות לעידן דיגיטלי בע״מ © 2019
עיצוב על ידי סטודיו ANDK