עזיבת עבודה או בחירת עבודה – בחרו לכם סוכן אישי מטפל

מי מנהל את קרן הפנסיה שלכם? האם אתם בטוחים שהאינטרס שלו הוא תמיד האינטרס שלכם, ושהחשבון שלכם מנוהל בצורה שמשרתת אתכם הכי טוב? עבור רובנו, התשובה לכך היא ככל הנראה “לא” – פשוט כי קרן הפנסיה שלנו מנוהלת לרוב על ידי הסוכן העובד עם מקום העבודה שלנו. משום שרובנו לא נשארים במקום עבודה אחד כל חיינו, כדאי מאוד לבדוק שקרן הפנסיה מנוהלת היטב, ושיש לכם סוכן אישי שמטפל בצרכים שלכם.

קצת על חשיבות הניהול המיטבי של קרן הפנסיה שלכם

כמה אתם יודעים על הפנסיה שלכם? האם אתם יודעים מי מנהל את קרן הפנסיה שלכם, וכמה כסף צברתם עד היום? למרבה הצער, רוב האנשים לא נמצאים בשליטה מספקת על קרן הפנסיה שלהם. הסיבה לכך היא פשוטה – במרבית המקרים, מי שמנהל בפועל את הפנסיה של מרביתנו הוא הסוכן שנמצא בהסדר עם מקום העבודה שלנו. אנחנו לא מעורים דיינו בעניין, ומניחים שמקום העבודה שלנו וסוכן הפנסיה שעובד עם המעסיק שומרים על האינטרסים שלנו. לא תמיד זה המצב. התנאים האלה, בלי שאנחנו לוקחים עליהם אחריות ושולטים בהם, יכולים לעלות לנו עשרות ומאות אלפי שקלים ביום שבו נצטרך את הפנסיה שלנו בכדי להתקיים ממנה. החל בדמי ניהול, דרך העמלה על ההפקדות השונות, ואפילו האיתור של כל כספי הפנסיה מקרנות קודמות בכדי לנצל את כל הכספים שלכם – כל אלה לא בהכרח עובדים לטובתכם כשהם מטופלים ע”י סוכן ההסדר. בסופו של דבר, אם תדאגו לניהול נכון ומיטבי של קרן הפנסיה שלכם היום – הדבר ישתלם לכם מאוד בעתיד.

ניהול נכון של קרן פנסיה הוא הרבה יותר מסתם ביצוע הפקדות

כפי שהתחלנו להסביר, ניהול נכון של קרן פנסיה אינו מסתכם בהעברת הכסף המופרש מהמשכורת שלכם אל קרן הפנסיה שלכם. ניהול נכון של קרן פנסיה בוחר לכם את מוצר הפנסיה הנכון ביותר עבורכם מלכתחילה, ומבטיח שתנאי ההפרשה החודשית לפנסיה יתאימו באופן מדויק לצרכים שלכם גם כשאלה משתנים. חשוב לזכור שבחיים אתם עשויים לעבור לא מעט בין עבודות, ובכל אחת מהן השכר שלכם והתנאים שלכם, ובהתאם גם ההפרשה שלכם לפנסיה, צריכים ויכולים להשתנות. בהתאם, אתם צריכים ניהול אישי שמתאים את עצמו לצרכים שלכם, ולא רק ניהול בסיסי על ידי סוכן ההסדר של מקום העבודה שלכם. מה שנחוץ לכם הוא סוכן אישי שמטפל בכל צרכי הפנסיה שלכם, ושמבטיח שתנאי הפנסיה שלכם תמיד יהיו בהלימה המיטבית לצרכיכם.

מה הפתרון שאנחנו בעידן דיגיטלי מציעים לכם?

אנחנו בעידן דיגיטלי מציעים לכם הוא שליטה בפנסיה שלכם. בתור התחלה, נאסוף את כל המידע והפרטים ונציג לכם את מצב הפנסיה שלכם בצורה המדויקת ביותר. אם אתם עוזבים מקום עבודה, אנחנו נוודא שמושכים את כל כספי הפיצויים שלכם ומעבירים את קרן הפנסיה שלכם בהתאם. לאורך כל שנות העבודה שלכם מולנו, נספק לכם הדרכה אישית ומקצועית על קרן הפנסיה שלכם, עם ייעוץ מקצועי באשר לדרך הנכונה ביותר לפעול. מלבד זה, תוכלו לבחור סוכן פנסיה אישי שמטפל בתיק שלכם באופן קבוע, ולהשתמש במערכת הניהול האישית שלנו. דרך המערכת הזו, תוכלו לאתר את כלל כספי הפנסיה שלכם מכל מקומות העבודה שלכם בעבר ובהווה, ולקבל מענה מקצועי יעיל ומהיר. סוכן אישי מטעמנו ידאג תמיד לאינטרסים שלכם – הרבה לפני כל סוכן הסדר ממקום העבודה שלכם, גם אם הוא זה שיבצע את ההפקדות בסופו של דבר, בהוראה ברורה ומושכלת שלכם.

עידן דיגיטלי – הכתובת שלכם לניהול אישי, קרוב ונכון של קרן הפנסיה

אצלנו בעידן דיגיטלי מעניקים ללקוח את כל המידע שנחוץ לו, ומאפשרים לו לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר לגבי קרן הפנסיה שלו. אם אתם מחפשים ניהול אישי ומקצועי של קרן הפנסיה שלכם, שישרת אתכם תמיד באובייקטיביות מלאה ועבור האינטרסים שלכם – הגעתם למקום הנכון. בכל מה שנוגע לקרן הפנסיה שלכם, עדיף שלא לתת לאנשים שלא רואים את הצרכים שלכם לקבל החלטות קריטיות לגבי העתיד שלכם. קחו את השליטה לידיים שלכם, ונהלו את קרן הפנסיה שלכם בצורה החכמה ביותר דרך הסוכנים המקצועיים והשירות האיכותי של עידן דיגיטלי.
אל תתפשרו על איכות הניהול של קרן הפנסיה שלכם – ניהול נכון פירושו פנסיה גדולה יותר שמאפשרת לכם חיים נוחים יותר מיום הפרישה. פנו עוד היום לעידן דיגיטלי, ותבטיחו שהפנסיה שלכם תנוהל בצורה המקצועית ביותר והמתאימה ביותר לצרכיכם.

כל הזכויות שמורות לעידן דיגיטלי בע״מ © 2019
עיצוב על ידי סטודיו ANDK