ביטוח משכנתא דיגיטלי – כך עושים זאת היום בקלות ובפשטות

בדרך לבית משלכם? מזל טוב! כעת אתם מתחילים את המסלול המרגש והמאתגר לרכישת דירה, אשר תחילתו, כמובן, במשכנתא ובביטוח משכנתא. ביטוח המשכנתא הוא חלק בלתי נפרד מלקיחתה, והוא כרוך בלא מעט הליכים בירוקרטיים ועלויות נלוות. אך, האם ידעתם כי בשנים האחרונות ישנן אלטרנטיבות קלות ומהירות יותר, המציעות תחלופה יעילה וחיסכון בעלויות? מהו ביטוח משכנתא דיגיטלי ועבור מי הוא מתאים? המומחים שלנו התכנסו לענות על כל השאלות החשובות.

עבור רובנו, רכישת דירה היא אחד הצעדים המשמעותיים בחיינו, המהווה ציון דרך מרגש וכמובן בעלת היבט כלכלי ניכר. אין זה מפתיע, מכיוון שלרוב, דירה היא הרכוש הגדול והיקר ביותר ברשותנו. ועדיין, בוודאי תופתעו לשמוע כי בכל הנוגע לביטוח משכנתא, רבים מלוקחי המשכנתא אינם מודעים לאפשרויות השונות הקיימות היום ובוחרים בביטוח משכנתא ללא בדיקה מעמיקה של הנושא ומבלי לדעת כי קיימות חלופות אטרקטיביות יותר ובעלות ערך עבור הלקוחות. כל הפרטים מחכים לכם במאמר הבא.

 

ביטוח משכנתא – קווים לדמותו

כל לווה משכנתא יודע כי ביטוח המשכנתא הוא חלק בלתי נפרד והכרחי מהתהליך. בפשטות, מכיוון שמדובר בסכומי כסף לא מבוטלים, הגוף המלווה, בין אם מדובר בבנק או בגוף אחר, נוקט בשורת אמצעים אשר מטרתם להבטיח את החזר ההלוואה. אחד הכלים העיקרים הללו הוא ביטוח המשכנתא, אשר מורכב משני מרכיבים עיקריים, ביטוח חיים למשכנתא וביטוח מבנה למשכנתא.

ביטוח חיים למשכנתא – תנאי הכרחי ללקיחת המשכנתא

ביטוח חיים למשכנתא הינו ביטוח חובה, בשל הסיבה הברורה כי מותו של אדם עלול להותיר חובות כבדים, אותם עדיין יש לפרוע. חובת הביטוח נועדה להבטיח כי במקרה של פטירה, חלילה, יוחזר סכום ההלוואה לגוף המלווה.

חשוב לדעת כי תשלומי ביטוח החיים למשכנתא אינם אחידים והם משתנים מאדם לאדם, כתלות באורך תקופת המשכנתא וכן בפרמטרים אישיים כגון: גיל, מקצוע ועיסוק, מצב בריאותי ועוד.

ביטוח מבנה למשכנתא – כיסוי חיוני מפני נזקים

כאמור, הרכיב הנוסף של ביטוח המשכנתא, הוא ביטוח מבנה למשכנתא. מטרתו ברורה – כיסוי ביטוחי למבנה המגן על הלווים והמלווים כאחד. ביטוח מבנה למשכנתא מתייחס לנזקים אשר עלולים לקרות לבניין, או כמובן, לדירה. אילו מקרים נכללים תחת הגדרה זו? קצר חשמלי, שריפה, הצפות, תקלות בצנרת ועוד ועוד.

ביטוח משכנתא מסורתי או דיגיטלי ?

כאמור, ביטוח משכנתא הוא חלק בלתי נפרד מהליך המשכנתא וכל לווה מחויב בו. אבל, החדשות הטובות הן שאם בעבר, מלבד הבנק, לא ממש היו אפשרויות נוספות לביטוח משכנתא, הרי שבשנים האחרונות, התמונה הולכת ומשתנה לטובת הלווים. בעקבות תהליכי רפורמה ושינויים בתחום ההון, שוק הביטוח מתעדכן ומתחדש ולאחרונה מציע חלופות פרטיות ואטרקטיביות בדמות חברות הביטוח, אשר מציעות ביטוח משכנתא דיגיטלי מדויק ומפורט, בהתאמה אישית לכל לקוח.

ביטוח משכנתא דיגיטלי – ביטוח מותאם צרכים

מהו ביטוח משכנתא דיגיטלי? למעשה, מדובר בביטוח משכנתא לכל דבר ועניין הכולל ביטוח חיים ומבנה למשכנתא, ממש כמו בבנק. ההבדל המהותי הוא כי חברת הביטוח מציעה ביטוח מותאם צרכים ומדויק לכל לקוח, בהתאם למאפיינים הייחודיים לו באופן שקוף, ברור ומפורט. מלבד העובדה כי ביטוח משכנתא דיגיטלי מספק לכל לקוח מענה אישי ופרטני , מדובר בהליך מהיר, נוח וקל לשימוש, ללא ספק, חוויה דיגיטלית. 

אילו יתרונות מציג ביטוח המשכנתא הדיגיטלי? 

ביטוח משכנתא דיגיטלי מציע יתרונות רבים לעומת החלופות. ראשית, מדובר בתהליך שקוף וברור, בו ניתן ללקוח מידע מלא לגבי הכיסויים הניתנים לו וההמלצות עבורו. שנית, התמחור מדויק ובהיר, כך שכל מבוטח יכול לראות בברור עלויות שונות ולבחור במסלול המתאים עבורו.

שנית, גם בתחום ביטוחי המשכנתאות, פערי התמחור עשויים להגיע לסכומים גבוהים מאוד, בעיקר לאור העובדה כי מדובר בתקופת ביטוח ארוכת שנים. חברות הביטוח הדיגיטליות מציעות מחירים אטרקטיביים ומותאמי צרכים. גם אם מדובר בביטוח משכנתא קיים, ניתן ומומלץ לבדוק האם תוכלו לחסוך בעלויות באמצעות רכישת ביטוח משכנתא דיגיטלי.

בשורה התחתונה, מלבד היתרונות המהותיים הללו, מדובר בחוויה דיגיטלית, מהירה וידידותית למשתמש, המציעה שירות מעולה וזמינות גבוהה. למעשה, כל תהליך הרכישה כולל ההשוואות ומילוי טופס הבקשה, נעשה באופן דיגיטלי, ורק האישור הסופי מבוצע טלפונית מול סוכן הביטוח – כמה קל ופשוט!

עידן דיגיטלי – הדרך לביטוח משכנתא דיגיטלי מתחילה כאן!

מהפכת הדיגיטל מלווה אותנו כבר לא מעט זמן והיא לא פוסחת על ענף הביטוח, בהציעה מגוון רחב של שירותי ביטוח דיגיטליים העונים לצרכים שונים, החל מביטוח דירה, דרך ביטוח בריאות, ביטוח משכנתא דיגיטלי ועוד רבים אחרים. בשונה מאשר בעבר, בעת לקיחת ביטוח המשכנתא, תוכלו לבחור בין הצעות שונות, לבצע השוואת מחירים ולבחור בביטוח המשכנתא הדיגיטלי המתאים עבורכם – הכול בתהליך שקוף, הרכבה והתאמה אישית של הפוליסה וכמובן, חיסכון משמעותי בעלויות.

ב”עידן דיגיטלי“, סוכנות לביטוח פנסיוני, אנו מציעים מנעד רחב של מוצרים פיננסיים, שירותי ביטוח, השוואת מחירים ואיתור כספים אבודים. במטרה לעשות “סדר דיגיטלי” בעולמות הביטוח ולספק ללקוחותינו את ההצעה הטובה והמשתלמת ביותר עבורם. במסגרת השירותים הניתנים תוכלו לקבל הצעה לביטוח משכנתא דיגיטלי בתהליך מהיר הכולל הרשמה קצרה. בנוסף תוכלו לבצע השוואת מחירים ולקבל הצעות לביטוח ממספר חברות, לבחור את סוכן הביטוח שילווה אתכם אישית, וליהנות מחוויה נעימה ברכישת ביטוח המשכנתא. 

אנחנו כאן עבורכם לכל שאלה בנושא ביטוח משכנתא דיגיטלי, מוזמנים ליצור עמנו קשר!

כל הזכויות שמורות לעידן דיגיטלי בע״מ © 2019
עיצוב על ידי סטודיו ANDK