ביטוח טיסה לחול

ביטוח טיסה לחול הינו ביטוח חשוב ומהותי ביותר אשר מטרתו העיקרית היא להבטיח כיסוי של הוצאות רפואיות במידת הצורך. כמו כן, ביטוח טיסה לחול מעניק כיסוי למקרים נוספים כגון אובדן של כבודה, תאונות, נזק ועוד. ביטוח טיסה לחול נרכש על ידי תשלום חד פעמי, אשר נקבע בהתאם למצב הרפואי של הנוסע, יעד הנסיעה ועוד מגוון גורמים נוספים. חשוב לקחת בחשבון כי מקרים של מחלה או תאונה אשר מתקיימים במדינה זרה, עשוים להוביל את המבוטח למצב בו הוא יזדקק לבדיקה רפואית, אשפוז, תרופות, ועוד. לכן, ביטוח טיסה לחול הינו כה חשוב וקריטי, בכל שהייה בחו״ל, קצרה ככל שתהיה. עידן דיגיטלי הינה סוכנות לביטוח פנסיוני בעלת רישיון משרד האוצר אשר הוקמה בשנת 2017 במטרה להיות סוכנות ביטוח דיגיטלית המאפשרת לכל לקוח להצטרף בכל זמן ובכל מקום למערכת חכמה המרכזת את כל הנתונים בתחום הביטוח והפיננסים, לכל לקוח אזור אישי ( אפליקציה / אפליקציית WEB )המכיל פירוט מלא של כל המידע הביטוחי והפנסיוני – מכלל חברות הביטוח ובתי ההשקעות בישראל. בנוסף, הסוכנות מתמחה בשירותי ביטוח טיסות, ביטוח לחו”ל, ביטוח לחול ועוד.

ביטוח טיסות

ביטוח טיסות הינו אחד מהביטוחים החשובים ביותר, בעת שהייה בחו״ל. כמו כן, את הביטוח יש לרכוש בטרם הנסיעה, על מנת להבטיח שקט נפשי וביטחון בעת החופשה. אחד היתרונות המהותיים ביותר של ביטוח זה הוא הכיסוי אשר ניתן על טיפולים רפואיים במידת הצורך, כמו כן הביטוח מכסה גם רכישה של תרופות, הטסה חזרה לארץ במידת הצורך ועוד.

ביטוח לחו״ל 

עידן דיגיטלי הינה סוכנות לביטוח פנסיוני בעלת רישיון משרד האוצר אשר הוקמה בשנת 2017 במטרה להיות סוכנות ביטוח דיגיטלית המאפשרת לכל לקוח להצטרף בכל זמן ובכל מקום למערכת חכמה המרכזת את כל הנתונים בתחום הביטוח והפיננסים, לכל לקוח אזור אישי ( אפליקציה / אפליקציית WEB )המכיל פירוט מלא של כל המידע הביטוחי והפנסיוני – מכלל חברות הביטוח ובתי ההשקעות בישראל. בנוסף, הסוכנות מציעה ביטוח לחו״ל לקהל הרחב.

ביטוח לחול

ביטוח לחול הינה פוליסת נסיעות אשר כולל כיסוי הוצאות רפואיות, פינוי לבית החולים במידת הצורך, טיפולי חירום, אשפוז, ייעוץ רפואי ועוד. מדובר על ביטוח קריטי במיוחד אשר מומלץ לעשות בטרם הנסיעה.

כל הזכויות שמורות לעידן דיגיטלי בע״מ © 2019
עיצוב על ידי סטודיו ANDK