אתר הביטוח

אתר הביטוח הינו אתר מקצועי ונוח לשימוש אשר מטרתו העיקרית והחשובה ביותר היא לעשות סדר במגוון הביטוחים הקיימים לכם. כיום, ניתן לראות כי התופעה של כפל ביטוחים הופכת להיות נפוצה יותר ויותר, בדיוק לשם כך נועד אתר הביטוח. חשוב להבין כי כפל ביטוח יכול להתקיים בכל סוג של ביטוח, ולבזבז כספים רבים. אתר הביטוח נועד במטרה להעניק פתרון ומענה אפקטיבים לכל אחד לעשות סדר בכל הביטוחים אשר ברשותו. עידן דיגיטלי הינה סוכנות לביטוח פנסיוני בעלת רישיון משרד האוצר אשר הוקמה בשנת 2017 במטרה להיות סוכנות ביטוח דיגיטלית המאפשרת לכל לקוח להצטרף בכל זמן ובכל מקום למערכת חכמה המרכזת את כל הנתונים בתחום הביטוח והפיננסים, לכל לקוח אזור אישי ( אפליקציה / אפליקציית WEB )המכיל פירוט מלא של כל המידע הביטוחי והפנסיוני – מכלל חברות הביטוח ובתי ההשקעות בישראל. כמו כן הסוכנות מציעה אתר הביטוח, אתר הביטוחים, בדיקת ביטוח, בדיקת ביטוחים ועוד מגוון רחב של שירותים מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר, וללא פשרות.

אתר הביטוחים

אתר הביטוחים הינו אתר נוח וקל לשימוש אשר תפקידו המרכזי הוא לעשות סדר במגוון הביטוחים אשר ברשותכם, ולמנוע מצב של כפל ביטוח. בדיקה זו למעשה בודקת את כל הביטוחים אשר עומדים לרשותכם, ועושה סדר בהם. מדובר על בדיקה מהותית וחשובה ביותר אשר יכולה לחסוך כסף רב ועוגמת נפש.

בדיקת ביטוח

בדיקת ביטוח הינה בדיקה חשובה במיוחד אשר נועדה לזהות כיסויים כפולים, או במילים אחרות תשלומים כפולים. בסוף הבדיקה למעשה ניתן לאתר כל ביטוח שאינו הכרחי או כפול, ולגבש תמהיל ביטוח אשר מאחד את כל הכיסויים והביטוחים. החיסכון שבדיקה זו מעניקה יכול להגיע לאלפי שקלים.

בדיקת ביטוחים

עידן דיגיטלי הינה סוכנות לביטוח פנסיוני בעלת רישיון משרד האוצר אשר הוקמה בשנת 2017 במטרה להיות סוכנות ביטוח דיגיטלית המאפשרת לכל לקוח להצטרף בכל זמן ובכל מקום למערכת חכמה המרכזת את כל הנתונים בתחום הביטוח והפיננסים, לכל לקוח אזור אישי ( אפליקציה / אפליקציית WEB )המכיל פירוט מלא של כל המידע הביטוחי והפנסיוני – מכלל חברות הביטוח ובתי ההשקעות בישראל. הסוכונת מתמחה בשירותי בדיקת ביטוחים אשר מעניקים סדר בכל תיקי הביטוח של הלקוח.

כל הזכויות שמורות לעידן דיגיטלי בע״מ © 2019
עיצוב על ידי סטודיו ANDK