ביטוח בריאות לחול

ביטוח בריאות לחול הינו ביטוח חשוב ומהותי במיוחד אשר נועד להגן עליכם בזמן שהייה בחו״ל. חשוב לקחת בחשבון כי אדישות במקרה זה יכולה להוביל לאסון, אמנם המטרה של נסיעה לחו״ל היא הנאה, אך פעמים רבות ניתן להיתקל במצבים לא נעימים, תאונות, וכדומה. ביטוח בריאות לחול נועד להעניק למבוטח מענה במקרים של גניבה, נזק, אובדן, תאונה ועוד. ביטוח בריאות לחול יעניק לכם מענה אפקטיבי ומקצועי באמצעות פיצוי כספי או שירות מציל חיים במידת הצורך, תמורת סכום כסף סמלי. עידן דיגיטלי הינה סוכנות לביטוח פנסיוני בעלת רישיון משרד האוצר אשר הוקמה בשנת 2017 במטרה להיות סוכנות ביטוח דיגיטלית המאפשרת לכל לקוח להצטרף בכל זמן ובכל מקום למערכת חכמה המרכזת את כל הנתונים בתחום הביטוח והפיננסים, לכל לקוח אזור אישי ( אפליקציה / אפליקציית WEB )המכיל פירוט מלא של כל המידע הביטוחי והפנסיוני – מכלל חברות הביטוח ובתי ההשקעות בישראל. כמו כן, הסוכנות מציעה ביטוח בריאות לחול, ביטוח בריאות פרטי, ביטוח בריאות לחו”ל, ביטוח דיגיטלי ועוד.

ביטוח בריאות פרטי

ביטוח בריאות פרטי הפך בשנים האחרונות לאחד מהביטוחים המבוקשים והנפוצים ביותר. הסיבה העיקרית לכך היא העובדה כי קופות החולים מציעים כיסוי מצומצם באופן יחסי לשירותים שונים. אמנם מערכת הבריאות בישראל הינה מתקדמת, אך נחשבת עמוסה במיוחד, עומס אשר מוביל להמתנה ארוכה במיוחד עבור מגוון שירותים כגון חוות דעת רפואית, ניתוחים, בדיקות, השתלות, תרופות מצילות חיים ועוד. ביטוח זה למעשה מעניק פתרון מהיר למבוטח, ושקט נפשי לטווח ארוך.

ביטוח בריאות לחו”ל

ביטוח בריאות לחו”ל הינו קריטי במיוחד בכל נסיעה לחו״ל, קצרה ככל שתהיה. ברגע בו אתם נמצאים במדינה זרה, כל הביטוחים הקיימים ברשותכם אינם תקפים, לכן ביטוח חו״ל הינו כה מהותי וחשוב. הוא נועד להעניק למבוטח מענה מהיר ומקצועי למגוון רחב של בעיות כגון תאונה, אובדן, נזק ועוד.

ביטוח דיגיטלי

עידן דיגיטלי הינה סוכנות לביטוח פנסיוני אשר מתמחה בשירותי ביטוח דיגיטלי, בעלת רישיון משרד האוצר אשר הוקמה בשנת 2017 במטרה להיות סוכנות ביטוח דיגיטלית המאפשרת לכל לקוח להצטרף בכל זמן ובכל מקום למערכת חכמה המרכזת את כל הנתונים בתחום הביטוח והפיננסים, לכל לקוח אזור אישי ( אפליקציה / אפליקציית WEB )המכיל פירוט מלא של כל המידע הביטוחי והפנסיוני.

כל הזכויות שמורות לעידן דיגיטלי בע״מ © 2019
עיצוב על ידי סטודיו ANDK