ביטוח פנסיוני

ביטוח פנסיוני הינו למעשה ביטוח מהותי וחשוב במיוחד אשר נועד להעניק למובטח ביטחון כלכלי בעת יציאתו לפנסיה. המטרה העיקרית של ביטוח פנסיוני היא לשריין למבוטח חיסכון שהיה מספיק גדול על מנת שיוכל לשרת אותו בתקופת הפנסיה. חשוב לקחת בחשבון כי תקופת הפנסיה הינה כשליש ממש חייו של האדם הממוצע, ולכן ישנה חשיבות כה גבוהה לחישוב ביטוח פנסיוני. כמו כן, ביטוח פנסיוני מבטיח למבוטח, עם יציאתו לפנסיה כי יוכל להמשיך לחיות את חייו באותה רמת חיים.

עידן דיגיטלי הינה סוכנות לביטוח פנסיוני בעלת רישיון משרד האוצר אשר הוקמה בשנת 2017 במטרה להיות סוכנות ביטוח דיגיטלית המאפשרת לכל לקוח להצטרף בכל זמן ובכל מקום למערכת חכמה המרכזת את כל הנתונים בתחום הביטוח והפיננסים, לכל לקוח אזור אישי ( אפליקציה / אפליקציית WEB )המכיל פירוט מלא של כל המידע הביטוחי והפנסיוני – מכלל חברות הביטוח ובתי ההשקעות בישראל. בנוסף, הסוכנות מעניקה שירותי ביטוח סיעודי, ביטוח פרטי, ביטוח פספורט ועוד.

ביטוח סיעודי

ביטוח סיעודי הינו למעשה כמו חוזה מול חברת הביטוח, במהלכו המבוטח משלם סכום כסף חודשי, וחברת הביטוח מתחייבת להשתתף במידת הצורך, במימון אשפוז או טיפול סיעודי. מדובר על ביטוח חשוב במיוחד אשר נועד להעניק ביטחון ושקט נפשי הן למבוטח עצמו והן למשפחתו. במקרים רבים למבוטח אין את האפשרות לממן אשפוז או עזרה לכן, ביטוח זה יכול להקל באופן משמעותי על הוצאות הטיפול, כאמור במידת הצורך.

ביטוח פרטי

ביטוח פרטי למעשה מקנה למבוטח שקט נפשי במקרים בהם מתקיימות קטסטרופות רפואיות בלתי צפויות. ביטוח זה מאפשר למבוטח לקבל מגוון רחב של שירותים רפואיים ולקבל פיצוי בהתאם לתנאים של פוליסת הביטוח. בין שירותים אלו ניתן למצוא השתלות, בדיקות, תרופות אשר נמצאות מחוץ לסל הבריאות, רופאים מומחים, הוצאות אשפוז, מחלות קשות, תאונות אישיות, קצבה חודשית לטיפול בבית ועוד.

ביטוח פספורט

עידן דיגיטלי הינה סוכנות לביטוח פנסיוני בעלת רישיון משרד האוצר אשר הוקמה בשנת 2017 במטרה להיות סוכנות ביטוח דיגיטלית המאפשרת לכל לקוח להצטרף בכל זמן ובכל מקום למערכת חכמה המרכזת את כל הנתונים בתחום הביטוח והפיננסים, לכל לקוח אזור אישי ( אפליקציה / אפליקציית WEB )המכיל פירוט מלא של כל המידע הביטוחי והפנסיוני.

כל הזכויות שמורות לעידן דיגיטלי בע״מ © 2019
עיצוב על ידי סטודיו ANDK