ביטוח רכב דיגיטלי

ביטוח הרכב הוא הביטוח השכיח ביותר בישראל, וכל רכב שעולה על הכביש מחויב בביטוח חובה לרכב לכל הפחות. משום כך, ברור מדוע יותר ויותר אנשים רוצים לעשות את הביטוח הזה בצורה מהירה, יעילה, נוחה ושמעניקה את השליטה ללקוח – או במילים אחרות, בצורה דיגיטלית. אם אתם מתלבטים איך לעשות את ביטוח הרכב שלכם, ורוצים לדעת מה היתרונות של ביטוח רכב דיגיטלי, אנחנו בעידן דיגיטלי כאן עם הסבר מפורט בשבילכם.

ביטוח רכב הוא מוצר הביטוח השכיח והנפוץ בישראל

במדינת ישראל, רכב לא יכול לעלות על הכביש מבלי שיש לו ביטוח. מבחינה חוקית, רכב מחויב בביטוח חובה לכל הפחות בכדי שהוא יוכל לנסוע, אך הרוב הגדול של האנשים בוחר להרחיב את הביטוח הזה עם ביטוח מקיף לרכב שכולל גם כיסוי לצד ג’. משום כך, ובהתחשב בממוצע הישראלי של יותר מרכב אחד בכל משק בית, ניתן להבין בקלות מדוע ביטוח רכב מהווה את מוצר הביטוח השכיח והנפוץ ביותר בישראל.

וכמו כל מוצר אחר שהדרישה שלו היא גבוהה כל כך – ככל שהשנים עוברות יש צורך בהתאמה שלו לעידן שבו אנו חיים ולצרכים המודרניים שלנו. הכוונה שלנו היא כמובן לתהליך הדיגיטציה שעובר על כולנו, כשאנחנו עושים יותר ויותר דברים בלחיצת כפתור מהמחשב או אפילו מהטלפון החכם שלנו. גם ביטוח הרכב שלנו לא צריך להישאר מאחור – ולביטוח רכב דיגיטלי יש יתרונות רבים שחשוב להכיר.

ביטוח רכב דיגיטלי הוא קודם כל נוח יותר

כמו כל דבר דיגיטלי אחר, ברגע שבו אנחנו עושים את ביטוח הרכב שלנו בצורה דיגיטלית הוא פשוט נוח יותר. במקום ליצור קשר טלפוני או אפילו פיזי עם חברות הביטוח השונות, כל מה שצריך הוא להיכנס לאתר ולבחור את מוצר הביטוח שמתאים לנו בהתאם לרכב שלנו. היתרון הגדול של העולם המקוון שבו אנחנו חיים הוא שאנחנו רואים יותר ויותר אפשרויות לפני שאנחנו מקבלים החלטה, ואנחנו לא כבולים לאפשרות אחת ומקבלים החלטות בתוך מסדרון צר של אפשרויות.

גם בביטוח רכב הדבר לא שונה – על אף שפוליסות ביטוח הרכב (בדגש על ביטוח החובה) הן דומות מאוד ואף זהות במקרים רבים בין חברה לחברה, חברות הביטוח השונות מכניסות תנאים והטבות הנבדלים זה מזה לפוליסות שלהן, וכך יש הבדל בין מוצר ביטוח אחד לאחר גם עבור אותו הרכב.

כשעושים ביטוח רכב דיגיטלי אפשר פשוט להשוות בין כל האפשרויות האלה ולהחליט מה הכי נכון עבור הצרכים שלכם, בשיקול של מחיר מול כיסוי ביטוחי. כך, תוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים את ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם בצורה הנוחה ביותר, מבלי שתצטרכו לצאת מהבית שלכם או אפילו להרים טלפון אחד.

כשעושים ביטוח רכב דיגיטלי, השליטה בידיים שלכם

העולם המודרני מעניק ללקוח שליטה. כל מי שעובד בתחום שיש בו שירות לקוחות כלשהו, או שמציע מוצר כלשהו (כמו ביטוח רכב), יודע שהשליטה נמצאת היום בידיים של הלקוח והוא זה שמחליט מה נכון בשבילו. כשעושים ביטוח רכב דיגיטלי, חשוב מאוד שתהיה שליטה כזאת, והיא מגיעה קודם כל מאינפורמציה זמינה.

בעבר, כשהיינו רוצים לעשות ביטוח מכל סוג היינו צריכים לסמוך על סוכן הביטוח שלנו כשהוא מציג בפנינו פוליסות מורכבות שאנחנו לא מבינים עד הסוף. היום, עם סוכנות ביטוח רכב דיגיטלי כמו עידן דיגיטלי, אתם מקבלים את הפוליסה במלואה למסך שלכם, מקבלים את כל המשמעויות שלה וכל מה שאתם צריכים לדעת עליה באותו רגע, ויכולים לקבל החלטה מושכלת.

הדבר משנה באופן משמעותי את שוק הביטוח ככלל ואת שוק ביטוחי הרכב בפרט, שכן לקוחות ומבוטחים שיש להם יותר שליטה הם כאלה שמבינים טוב יותר על מה הם משלמים ומקבלים החלטות נכונות יותר בבחירת פוליסת הביטוח.

לא רק ברכישת הביטוח – גם בניהול שלו ואפילו בתביעה

ביטוח רכב דיגיטלי אמנם מתחיל בבחירת פוליסת הביטוח ובחיתום שלה באופן דיגיטלי, אבל הוא ממש לא מסתיים שם. אם עושים את כל התהליך בצורה דיגיטלית, אבל בסופו של דבר ברגע שבו נצטרך לנהל או לשנות את פוליסת הביטוח, או אפילו להגיש תביעה לאחר תאונה או כל מצב דומה – נצטרך לעשות זאת בצורה מסורבלת מול נציג אליו נצטרך להגיע פיזית, הרי שלא עשינו בכך שום דבר.

ביטוח רכב דיגיטלי צריך להיות דיגיטלי מקצה לקצה, כולל ניהול הפוליסה ומוצרי הביטוח השונים בצורה דיגיטלית ועריכת שינויים בצורה דיגיטלית, ובמידת הצורך אפילו הגשת תביעה לביטוח באופן דיגיטלי ובלחיצת כפתור. זהו ביטוח רכב דיגיטלי מקצה לקצה, ובאותה נשימה תמיד חשוב שגם יהיו מאחורי הביטוח הדיגיטלי אנשים שאכפת להם מהלקוחות שלהם ושיודעים לתת מענה אנושי במידת הצורך, בדיוק כמו שיש בעידן דיגיטלי.

עידן דיגיטלי – הכתובת שלכם לביטוח רכב דיגיטלי

אם אתם צריכים לעשות ביטוח רכב דיגיטלי, אתם צריכים לפנות לסוכנות הביטוח שמתמחה יותר מכל דבר אחר במוצרי ביטוח דיגיטליים ובשירות דיגיטלי ללקוחות הרבים שלה.

אלה הם בדיוק אנחנו – עידן דיגיטלי. לקוחותינו הרבים נהנים הן מנוחות השירות הדיגיטלי שלנו, עם מוצרי ביטוח רבים לרבות ביטוח רכב בלחיצת כפתור, והן מהמענה האנושי המקצועי והאיכותי שלנו שיודע לטפל בכל פנייה במהירות וביעילות.

כל אחד מכם צריך ביטוח רכב, ואתם רוצים שתהליך ביטוח הרכב הדיגיטלי שלכם יהיה כמה שיותר נוח, מהיר, זול, ועם כמה שיותר שליטה בידיים שלכם – לדברים האלה בדיוק אנחנו מתחייבים בעידן דיגיטלי.

כל הזכויות שמורות לעידן דיגיטלי בע״מ © 2019
עיצוב על ידי סטודיו ANDK