סוכני ביטוח מורשים? כדאי שתכירו:)

מחפשים בית לסוכני ביטוח?

האם אתם עובדים בתור סוכני ביטוח? יכול להיות שאתם עושים את הצעדים הראשונים שלכם, ויכול להיות שאתם כבר 30 שנה בתחום ונמצאים על סף היציאה לפנסיה. כך או כך – אתם מחפשים “בית חדש” ותוהים מה יהיה העתיד התעסוקתי שלכם. בעבר, לא היו הרבה אפשרויות – או לעבוד כשכירים בחברה גדולה, או להיות עצמאיים שעובדים לבד וצריכים לאתר לקוחות. אבל האם זה כל מה שאפשר לעשות? הכירו את הפתרון החדש – עבודה בתור סוכן ביטוח דיגיטלי.

לתיאום פגישת היכרות ניתן להירשם כאן


באיזו נקודה אתם נמצאים?

סוכן ביטוח זהו מקצוע מבוקש למדי, ולכן גם אפשר למצוא לא מעט אנשים בתחום – גברים ונשים כאחד, צעירים ומבוגרים, לרבות אנשים שאוהבים סגנונות עבודה שונים. חלק מהאנשים עובדים בתור משווקים מורשים עבור חברות הביטוח הגדולות. אחרים מעדיפים לעבוד בתור שכירים בבתי ההשקעות או אצל הסוכנים השונים בחברות הגדולות. כולם בסופו של יום מחפשים דרך טובה יותר להתפרנס בתחום התובעני והלא פשוט הזה. 

בשנים האחרונות תחום הביטוח עובר מהפכה של ממש בזכות האינטרנט. הלקוחות יכולים להזמין לעצמם פוליסות של ביטוח דיגיטלי ללא מגע יד אדם, הם יכולים לאתר באופן עצמאי את הפוליסות הישנות שלהם בעזרת אתרי בדיקת ביטוח כמו הר הביטוח, ועולה השאלה האם יש עוד מקום לסוכן הביטוח בימינו? האם סוכן ביטוח בן 60 יכול להתאים את עצמו לעידן החדש? או לחילופין, איך סטאז’ר בתחום הביטוח יכול להיכנס לתחום כשהתחרות על הלקוחות גדולה כל כך?

התשובה לכך היא שהכול אפשרי כאשר מדובר על סוכן ביטוח דיגיטלי. זהו סוכן ביטוח לכל דבר ועניין, שעובד בסוכנות ביטוח שהלקוחות שלה פונים אליה דרך האינטרנט. בצורה כזו, הסוכנים יכולים לאתר בצורה קלה יותר את הלקוחות הפוטנציאליים. אבל איך זה עובד ואיך אתם כסוכני ביטוח יכולים להשתלב בעידן הדיגיטלי החדש? בעזרת מערכת שתהווה לכם בית סוכן דיגיטלי!

 

עידן דיגיטלי מספקת לכם את כל הפתרונות

הכירו את עידן דיגיטלי – סוכנות הביטוח הדיגיטלית שנותנת בית לסוכנים בכל גיל. עם ניסיון מועט או עם ניסיון רב – המקום שלכם הוא אצלנו. אבל מה יכולה להציע לכם עידן דיגיטלי שיכול להתאים לכם באופן מיוחד?

קודם כל אנחנו מספקים לכם פלטפורמה נוחה המהווה בית סוכן דיגיטלי עם כל מה שצריך. דרכנו אתם מקבלים ערוץ תקשורת ישיר – גם עם הלקוחות שלכם וגם עם חברות הביטוח. בכמה הקלקות פשוטות אתם יכולים לפתוח תיק, להגיש בקשה, להגיש תביעה בשם הלקוחות שלכם ועוד. הלקוחות עצמם מגיעים אליכם אחרי הכנה מסוימת. אנחנו עורכים מראש תהליך בדיקה לבירור הצרכים שלהם ובחינה של הפוליסות שהם מחפשים – ורק לאחר מכן אנחנו מצמידים אותם אל סוכן ביטוח דיגיטלי שיתאים להם.

 

הכול נמצא במערכת שלנו

לסוכני הביטוח של עידן דיגיטלי יש מערכת מיוחדת הכוללת אזור אישי, שבה יש להם את כל האפשרויות שהם צריכים לטובת הניהול העסקי שלהם. דרך האזור האישי הם גם יכולים לנהל את האתר האישי שלהם – זה האתר שאליו הם יכולים להפנות את הלקוחות שלהם, וגם לאתר לקוחות פוטנציאליים חדשים. לרשות הסוכנים שלנו גם עומדת מערכת לידים בהתאמה אישית, שמאפשרת לכל סוכן למקסם את היכולות שלו. במערכת תוכלו לקבל גם את כל האפשרויות הדיגיטליות המתקדמות ביותר, כולל אפשרות לחתימה דיגיטלית עבור הלקוחות לכם, ייצוא של פוליסות ביטוח, והנפקה של ייפויי כוח  – כל זאת ועוד בקלות ובמהירות.

לתיאום פגישת היכרות ניתן להירשם כאן


עידן דיגיטלי – בית סוכן דיגיטלי במאה ה-21

בשורה התחתונה, אם אתם מחפשים את הבית החדש שלכם, שמתאים למאה ה-21, ואשר יאפשר לכם ליהנות מכל היתרונות שיש לטכנולוגיה, בלי שהמקצוע שלכם ילך לאיבוד – עידן דיגיטלי הוא המקום עבורכם. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר, ואנחנו נשמח להתאים לכם באופן אישי את סל הפתרונות הנדרש עבורכם, כך שתוכלו פשוט להתחיל לעבוד. נתראה בקרוב!

 

כל הזכויות שמורות לעידן דיגיטלי בע״מ © 2019
עיצוב על ידי סטודיו ANDK