שירות שכל אחד רוצה – לא שילמת מה קיבלת?

זה קרה לכל אחד ואחת מאיתנו, לפחות פעם אחת, ש”נדבן” מסתורי צץ מעבר לקו הטלפון עם הבשורה המשמחת ולצידה ההצעה המפתה “מזל טוב, זכית בהגרלה ומגיע לך מאיתנו בדיקה של הר הכסף או הר הביטוח עבור כל הביטוחים והכספים בחינם”. אז כן, לעיתים אנשים בוחרים לבצע בדיקות “בחינם” שמוצעות להם מטעם חברות וסוכנויות הביטוח, מבלי להבין שה”חינם” הזה עלול לעלות להם הרבה יותר. בשונה מהחברות החינמיות הללו, בעידן דיגיטלי אנחנו מציעים לכם שירות מיומן ואיכותי, במחיר משתלם, במסגרתו יבוצעו כל הבדיקות בצורה מקיפה ומדויקת, ותקבלו את המידע והשליטה בכספים שלכם.

עשית בדיקה בחינם ? כדאי לך לעשות השוואה ומהר! לבחינה אובייקטיבית ומקצועית ניתן להירשם כאן


מתנות חינם? אל תהיו בטוחים

בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים מציעים “בדיקות” חינמיות כאלה ואחרות בנושאים ביטוחיים, פיננסיים ופנסיוניים. אלא שאליה וקוץ בה – שירותים אלה, שניתנים אמנם באופן בסיסי ללא תשלום, כמעט אף פעם לא מעניקים תמונה מדויקת של הפרטים שאותם ביקשתם או נדרש באמת לבדוק. 

הסיבות לכך יכולות להיות רבות – יתכן כי הבדיקה נערכת אמנם “בחינם” אך כדי לגשת לחלקים מסוימים מהמידע תצטרכו לשלם כסף. יתכן שתוצע לכם בדיקה בסיסית בחינם עם פרטים שיהיה לכם קל להשיג בעצמכם, אך כל בדיקה מעמיקה יותר תעלה סכום משמעותי. במקרים רבים, הבדיקה עצמה היא סוג של טריק שיווקי ומיד בסיומה יוצעו לכם מוצרים שונים בעלות גבוהה למדי, כשערך הבדיקה כשלעצמו הוא שולי. 

לכן, אם אתם רוצים לבצע בדיקה מקיפה באמת בביטוחים ובכספים שלכם, טוב תעשו אם תפנו לכתובת מקצועית כמו עידן דיגיטלי – סוכנות ביטוח דיגיטלית שתבצע עבורכם בדיקה מקיפה וכוללת במחיר אחיד, ותנגיש לכם את כל המידע בצורה הנוחה ביותר.

למה חשוב לבצע בדיקות בכספים ובביטוח באופן קבוע?

ככלל, חשוב מאוד לבצע בדיקות מקיפות בתוכניות הביטוח ובתוכניות וכספי הפנסיה בתדירות של פעם בשנה בערך. הסיבה המרכזית לכך היא השינויים הרבים בתחום, והמדדים השונים המשפיעים על הריביות ועל הרווחים בתוכניות האלה באופן קבוע. שינויים אישיים ומשפחתיים יכולים גם הם להשפיע על הכספים הביטוחיים והפנסיוניים שלכם. לפיכך, אחרי כל שינוי משמעותי במצב המשפחתי שלכם (נישואין, הולדת ילד, גירושין, פטירת קרוב משפחה וכו’) כדאי לבדוק בצורה מעמיקה את כלל הכספים וההשקעות שלכם. 

האם השתנה מצבך המשפחתי ועדיין לא עשית בדיקה שנתית? ניתן להרשם לתיאום בדיקה עם מומחה


הבדיקה מעבירה את הכוח מהידיים של חברות הביטוח והפנסיה לידיים שלכם, המבוטחים. ברגע שבו כל המידע מרוכז אצלכם, אתם יכולים לקבל החלטות נכונות וחכמות יותר באשר לכספיכם. תוכלו לקבל מידע על מידת הרווחיות של התוכניות שלכם לעומת אלו המובילות בשוק, להשוות את תוכניותיכם לתוכניות של חברים שביצעו בדיקה דומה, וכמובן גם לקבל הכוונה מקיפה שתדייק את השירות ויעזור לכם לנווט את החסכונות שלכם בכיוון הנכון. 

מבוטח פנסיוני שמקפיד לבצע בדיקה של כלל חסכונותיו, הפנסיה הצפויה, לדרג את התיקים שלו ולהשוות אותם בצורה מדויקת – הוא ללא ספק אדם מחושב שמבצע את הצעדים הנכונים ביותר לקראת הפרישה ולקראת השלב השלישי והמהנה יותר של החיים.

עידן דיגיטלי מציעים לכם מחירים ללא תחרות, והתחשבות בבני ובנות הגיל השלישי

בכדי לבצע בדיקה מקיפה של כלל תוכניות הפנסיה והביטוח שלכם דרך השירות של עידן דיגיטלי, תצטרכו לשלם סכום נמוך מאוד – 289 ₪ בלבד. זה הסכום, בלי תוספות ופרמיות, בלי מוצרים שננסה למכור לכם אחרי הבדיקה, ובלי שיהיה אפילו פרט אחד שייחסך מכם. הפרטים כולם יהיו חשופים לעיניכם בצורה דיגיטלית ונוחה מהמחשב האישי שלכם בסיום התהליך. 

כאן זו גם ההזדמנות לומר שהתהליך הדיגיטלי לא צריך להרתיע גם את המבוגרים יותר מביננו. אנחנו בעידן דיגיטלי מאמינים שבני ובנות הגיל השלישי לא צריכים לחשוש מניהול הביטוח הפנסיוני שלהם בצורה מקוונת, ואין סיבה שיבקשו “טובות” ועזרה עם המחשב מהילדים. בעידן דיגיטלי אנו מציעים לבצע את הבדיקה המדוברת ב-189 ₪ בלבד לכל לקוח בגיל 50 ומעלה – מחיר שבאמת אי אפשר להתחרות איתו עבור בדיקה בסדר גודל כזה.

כיצד נראה התהליך של עידן דיגיטלי?

תהליך הבדיקה המקיף של עידן דיגיטלי הוא בעל מספר שלבים, שכל אחד מהם חשוב בכדי להנגיש כמה שיותר מידע בסופו של דבר ללקוח. לאחר הרישום הדיגיטלי לשירות והאימות מול אחד הסוכנים המיומנים של עידן דיגיטלי, נבצע תהליך של איסוף כלל הנתונים אודות הלקוח דרך מסדי המידע הממשלתיים ונקבע שעת פגישה עם הלקוח. בשעת הפגישה הזו יוצגו ללקוח, בהתאם לבקשתו:

  • דו”חות שנתיים.
  • העתקי כלל פוליסות הביטוח הרלוונטיות.
  • פירוט כלל החסכונות מכל מקור צבירה באשר הוא.
  • פירוט הפנסיה הצפויה ותחזית הקצבה לפרישה.
  • דירוג 3 חברות הביטוח הפנסיוני המובילות בשנה האחרונה.
  • דירוג תיק הביטוח הפנסיוני שלו ביחס לחברות המובילות בשוק.
  • שעת הדרכה עם מומחה פנסיוני מורשה.
  • דו”ח ניתוח תיק מפורט עם המלצות אישיות ורלוונטיות.

לבדיקה מקיפה מלאה אובייקטיבית ומקצועית עידן דיגיטלי פה בשבילך - ניתן להירשם כאן


בסיום התהליך, תוכלו לפנות בקלות לעידן דיגיטלי ולקבל שירותים נוספים בהתאם לצורך וללא עלות נוספת – החל מריכוז כלל החסכונות ועזרה במשיכתם, וכלה בבדיקת כפל ביטוחים ובקבלת מידע אישי חודשי לטלפון הנייד. כך, עם השירות של עידן דיגיטלי, תקבלו את המידע הכי מדויק, אובייקטיבי ורלוונטי עבורכם – והכל במחיר מינימלי.

עם עידן דיגיטלי, תהליך הבדיקה הרבה יותר מהיר, הרבה יותר נגיש, הרבה יותר מדויק – והכל במחיר מינימלי ששווה מאוד להשקיע.

כל הזכויות שמורות לעידן דיגיטלי בע״מ © 2019
עיצוב על ידי סטודיו ANDK