ייעוץ משכנתא אמיתי

לקיחת משכנתא היא לא עניין של מה בכך – זוהי ככל הנראה ההלוואה הגדולה והמשמעותית ביותר שתיקחו במהלך חייכם. על מנת לוודא שאתם מבצעים את התהליך הזה בצורה נכונה, רבים מכם בוודאי חושבים על פנייה לייעוץ משכנתא מקצועי – מטעם הבנק או מטעם יועצים פרטיים. עם זאת, אף יועץ משכנתא בעולם לא ישאל את השאלה החשובה ביותר עבורכם, כבר בשלב הראשון – האם משכנתא היא בכלל הפתרון הנכון ביותר עבורכם? מיד נסביר.

לבדיקת מסלולי משכנתא מומלצים ושיפור הריביות ניתן להירשם כאן


קצת על משכנתאות באופן כללי, ועל ייעוץ משכנתא בפרט

כשאתם מעוניינים לרכוש דירה, אתם בוודאי עומדים בפני אחת ההחלטות המשמעותיות ביותר בחייכם – לקיחת משכנתא. בשונה מהלוואות אחרות שלקחתם עד כה, שהיו בדרך כלל קטנות והיה ברור לכם שמדובר במחויבות שתוכלו לעמוד בה במהירות – משכנתא היא הלוואה עצומה שמתחייבים אליה לשנים ארוכות מאוד. 

המשכנתא הופכת במידה רבה להוצאה המרכזית בחיי היום-יום שלנו, ולכן ברור מדוע אנשים מתעכבים לא מעט בבחירת המשכנתא המתאימה עבורם. האפשרויות בשוק מגוונות, כשכל הבנקים מציעים לנו משכנתאות בתנאים שונים – ולכן עולה ההבנה כי נדרש ייעוץ משכנתא דיגיטלי. וכאן בדיוק גם צריך לשאול את עצמנו את השאלה שאף יועץ משכנתא (עצמאי או מטעם הבנק) לא ישאל אתכם: האם ההחלטה הנכונה ביותר בשבילכם היא בכלל לקחת משכנתא? האם ישנן אפשרויות טובות יותר עבורכם? אולי כאלה שיכולות להשיג לכם את סכום הכסף הנדרש מבלי לשעבד לבנק גם את הנכס עצמו וגם את מיטב כספכם לאורך שנים ארוכות?

 

אילו אפשרויות יכולות להיות עדיפות על לקיחת משכנתא?

משכנתא, מטבעה, מבוססת על הריביות והתנאים שאותם הבנק מסוגל לתת לנו להלוואה של סכום כסף גדול ולטווח ארוך, תוך התחשבות בחסכונות האישיים שלנו ובמצבנו הכלכלי הכללי. עם זאת, האפשרויות שיכולות להיות עדיפות על משכנתא תלויות בדיוק בפרמטרים האלה, וביכולת שלנו לנתח בצורה נכונה את החסכונות וההון הזמין לנו. זאת על מנת לאפשר לנו להקריב פחות עבור סכום הכסף שנחוץ לנו. לדוגמה – אם חסכתם סכום כסף משמעותי בכספים הפנסיוניים שלכם, או שיש לכם חשבון השקעות שבו הרווחתם לא מעט, ואתם רוצים שהכסף הזה ישרת אתכם, בהחלט ניתן להשתמש במשאבים האלה על מנת לתפור לכם הלוואה לא קטנה בתנאים מיטביים. 

בשביל לתת ייעוץ משכנתא דיגיטלי מלא ומותאם אישית באופן מלא, צריך להסתכל על מצבכם הכלכלי וההון שלכם לא רק בפריזמה צרה של בנק ושל עובר ושב ותנאי חשבון. צריך לבחון את כל ההון האישי שתוכלו לגייס ואת כל הכספים שעומדים לרשותכם, ולהבין האם ניתן לנצל את החסכונות וההשקעות שלכם עבור הלוואות איכותיות יותר ממשכנתא בנקאית סטנדרטית. בואו לא נתבלבל, זה אולי נשמע פשוט אבל מדובר באתגר לא קטן – וכאן נכנסים עידן דיגיטלי לתמונה.

 

בשביל לבדוק את כל האפשרויות שלכם, אתם זקוקים לייעוץ משכנתא אמיתי

כמו שהסברנו, ייעוץ משכנתא דיגיטלי הוא כזה שבוחן את כל המשאבים הזמינים, ומנתח מה הדרך הנכונה ביותר עבורכם לקבל הלוואה לרכישת בית – בין אם מדובר במשכנתא ובין אם לא. זה בדיוק סוג השירות שאנחנו מציעים לכם בעידן דיגיטלי. אנחנו יודעים לבצע את ההשוואות בין הריביות והתנאים שייתנו לכם בכל בנק, בדיוק כמו כל יועץ משכנתא אחר – אבל אנחנו יודעים לעשות גם הרבה יותר מזה. דרך מאגרי המידע של משרד האוצר ובהסכמתכם כמובן, אנחנו בוחנים דרך חברות הביטוח ובתי ההשקעות השונות את הכספים השונים שחסכתם, מוציאים את הדו”חות הפיננסיים שלכם, ובהתאם לכל הנתונים הללו ממליצים על הדרך הנכונה ביותר לקחת הלוואה לרכישת בית. בהחלט יתכן, במצב כזה, שהפתרון הנכון ביותר עבורכם לא יהיה משכנתא עם ריביות גבוהות מהבנק, אלא דווקא הלוואה על חשבון הכספים הפנסיוניים או הגדלת ההון הראשוני דרך כספים מושקעים. זאת על מנת לשלם ריביות נמוכות יותר ולא לשעבד את הנכס שאותו אתם רוכשים.

 זהו ייעוץ משכנתא מלא ומקיף, שרואה את האינטרס של הלקוח בלבד, ולא את האינטרס של הגוף שנותן את ההלוואה בסופו של דבר.

 

לבדיקת מסלולי משכנתא מומלצים ושיפור הריביות ניתן להירשם כאן


 

עידן דיגיטלי נותנים לכם את כל האפשרויות – ואתם צריכים רק לבחור הכי נכון

בסופו של דבר, אתם יודעים יותר טוב מכל אחד אחר מה הדרך הנכונה ביותר בשבילכם לרכוש בית ולקחת הלוואה – בין אם באמצעות ייעוץ משכנתא דיגיטלי ובין אם בכל דרך אחרת. מה שחסר לכם בשביל לקבל את ההחלטה הזו בצורה הנכונה ביותר, הוא פשוט: נתונים. אנחנו בעידן דיגיטלי נעניק לכם את הייעוץ המקצועי ביותר, משום שאנחנו נדע לחבר אתכם לנתונים העדכניים ביותר, לנתח את מצבכם הכלכלי בצורה המדויקת ביותר, ובהתאם לכך לתת לכם ייעוץ חכם ונקי מאינטרסים. אז לפני שאתם קופצים לזרועות הבנק עם משכנתא גבוהה שתשעבד אתכם לשנים רבות – פנו אלינו ותקבלו את התמונה המלאה. כך, תוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים את ההחלטה הנכונה ביותר, בראש ובלב שקטים.

 

מהשנייה הראשונה ועד הכניסה לבית – לפני שאתם רצים לזרועות ייעוץ המשכנתא הבנקאי, פנו לעידן דיגיטלי וביחד נבחן מה הדרך הנכונה ביותר עבורכם לקבל הלוואה לרכישת בית.

ייעוץ משכנתא דיגיטלי

כל הזכויות שמורות לעידן דיגיטלי בע״מ © 2019
עיצוב על ידי סטודיו ANDK