שירות ביטוח ופיננסים אישי לעובדי י.ר.א. הובלות

ברוכים הבאים לסוכנות ביטוח עידן דיגיטלי! אנו שמחים להכריז על שיתוף פעולה עם י.ר.א הובלות.

שיתוף הפעולה בין י.ר.א הובלות ועידן דיגיטלי סוכנות לביטוח מציע פתרון מקיף לפנסיה שלך. פתרון זה כולל בתוכו צורכי ביטוח והחיסכון הפנסיוני שלך ושל משפחתך. עידן דיגיטלי תעבוד איתך על מנת ליצור תוכנית מותאמת אישית המותאמת לנסיבות הייחודיות שלך ותסייע לך להשיג את היעדים הפיננסיים שלך.

מעוניין לבצע בדיקת פנסיה או לעשות סדר בביטוחים? השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם


שירות הניהול הפיננסי המקיף שלנו והצוות שלנו בעידן דיגיטלי כאן כדי לפשט את החיים הפיננסיים שלך.

תהליך הטיפול שלנו מתבצע במספר שלבים, החל משיחת היכרות מותאמת אישית בה אנו אוספים את כל המידע הדרוש כדי לעזור לך לקבל החלטות מושכלות, תוך 3 ימי עסקים בלבד, נקבל תמונה מלאה של הכספים שלך, מסלולי ההשקעה הקיימים ודמי הניהול שלך. לאחר שנאסף את המידע שלך, נעבוד יחד כדי להשוות את כל האפשרויות הזמינות בשוק ולעזור לך לבחור את המוצר הטוב ביותר עבור החיסכון שלך. אנו אפילו נעזור לך לאחד את התוכניות שלך בין חברות שונות למקום אחד, וכך יהיה לך קל יותר לנהל את הכספים שלך.

אבל השירות שלנו לא עוצר שם. כל לקוח מקבל גישה לאזור האישי שלו בפלטפורמה שלנו, שם הוא יכול לפקח ולצפות בכל המידע הביטוחי והפיננסי שלו על בסיס חודשי. ואם אתה זקוק לתמיכה נוספת, צוות המומחים שלנו תמיד כאן כדי לספק סיוע אישי ולענות על כל שאלה שיש לך.

אל תתנו לניהול הפיננסי להלחיץ ​​אתכם יותר. בעידן דיגיטלי נעזור לך להפיק את המרב מההשקעות שלך ולהשיג את היעדים הפיננסיים שלך.

לבדיקה חינם השאירו פרטים


כל הזכויות שמורות לעידן דיגיטלי בע״מ © 2019
עיצוב על ידי סטודיו ANDK