נגיף הקורונה כבר כאן בישראל כך תשמרו על הכסף שלכם

רוב הציבור כיום נמצא במצב חשיפה לשוק ההון ולירידות אשר החלו כתוצאה מהתפשטות הנגיף בעולם. אפשר לומר שהמצב איננו ברור ורוב מדינות העולם רק החלו לבחון את חומרת המצב , התפשטות המחלה וניסיון למצוא תרופה, אך כרגע עד אשר ימצא פתרון שיחזיר את שוק ההון ואת התעסוקה בעולם למקומה הטבעי רבים  צופים המשך ירידות והפסדים בבורסות בעולם. הקיצוניים מדברים על פשיטות רגל של חברות גדולות, מדינות שלמות, פיטורים ותמותה של מיליוני אנשים . 

אם הפנסיה שלך מוגנת?

 האם אפשר לקבל הלוואה מקרנות הפנסיה והחסכונות שצברת?

 לחצו כאן לבדיקה

אז איך נבדוק אם הירידות בעולם השפיעו על הכספים שחסכתי?

כיום בעולם הדיגיטלי של שנת 2020 משרד האוצר מאפשר באופן פשוט לקבל מידע מלא ומפורט על כל הכספים והחסכונות הפנסיוניים בדרך קלה, מהירה ופשוטה. ניתן לומר שרוב הכספים שחסכנו במוצרים פנסיוניים כגון: קופות גמל, קרנות השתלמות, קרנות פנסיה, תיקון 190, ביטוחי מנהלים, חיסכון לכל ילד וגמל להשקעה מנוהלים כיום דרך בתי השקעות וחברות ביטוח ברובם בשוק ההון ואחוז לא מבוטל אף במניות. ולכן כמעט כל אחד שיבדוק מה קרה בחסכונות שלו בחודש האחרון יגלה ירידה משמעותית אשר ההשלכות שלה יכולות להשפיע על כל אורח החיים הצפוי בעתיד שלך ושל משפחתך. אנו מאפשרים כבר בבדיקה פשוטה לאתר את כל הכספים והביטוחים שלך ולקבל ליווי מקצועי ע”י סוכן ביטוח פנסיוני להתאמת החיסכון שלך.

ואחרי שמצאנו את כל הכספים מה אפשר לעשות?

באפשרותך כל אדם בישראל לבחור באיזה מסלול השקעה מעוניין שהכסף יהיה, ישנם מסלולים סולידיים שאינם מושפעים באופן ישיר מהירידות בכל העולם ומנגד ישנם מסלולי השקעות ברמת סיכון גבוה משמעותית – רבים מהמומחים סבורים כי יש לבצע שינוי מהיר בתיק על מנת להגן מפני ירידות עתידיות אשר צפויות לבוא מאחר ועדיין לא הגיעו לפתרון המשבר. יחד עם זאת רבים חושבים כי אסור לבצע שינוי בתיק עד יעבור זעם.

מכאן אנו למדים כי לכל אדם יש לבצע בדיקה אשר בוחנת את צרכיו, והתאמה באופן אישי לתיק שלו בפועל, תוך התייחסות למטרות הכספים וטווח הזמן הצפוי למשיכה.

חברות הביטוח ובתי ההשקעות בישראל מאפשרים בדר”כ לקבל הלוואות בתנאים מעולים וריביות נמוכות על חשבון הכספים שנחסכו בקרנות השונות

 לבדיקת זכאות להלוואה ניתן לבצע איתור כספים ולקבל מידע – לחצו כאן

. רוב הציבור שלא ביצעו שינויים בשנים האחרונות נמצאים במסלולי ברירת מחדל או מסלולים כללים המכילים בדר”כ כ 30% חשיפה למניות ולכן חשוב בתקופת אי הוודאות לבדוק האם המסלול של הכספים שחסכת תואם לצרכים ולמטרות שלך ושל משפחתך 🙂 

אז כיצד אפשר לשמור על הכסף?

אנו מאמינים שלכל אחד מגיע יחס אישי ובמיוחד שמדובר בכספים הפנסיוניים של הציבור בישראל ומאפשרים לבצע בדיקה ע”י בעל רישיון פנסיוני מורשה ע”י משרד האוצר המומחה בטיפול בחסכונות וקרנות שצברת . ניתן לבדוק במערכת באופן דיגיטלי מלא כבר את תשלומי הביטוח והכספים שצברת ולקבל ליווי והמלצות באופן  אישי ע”י המומחים של עידן דיגיטלי.

לבדיקה אישית לחצו כאן

מובהר כי האמור באתר אינו מהווה שיווק השקעות ו / או ייעוץ ו / או שיווק פנסיוני אישי ו / או תחליף לשיווק כאמור ו / או ייעוץ מס, בכפוף להודיע ​​את הדין והמתחשבים בנתונים ובצרכים הייחודיים של כל אדם.
כל הזכויות שמורות לעידן דיגיטלי בע״מ © 2019
עיצוב על ידי סטודיו ANDK