פוליסת ביטוח לנכים – יש דבר כזה?

 

פוליסת ביטוח לנכים – יש דבר כזה?

 

לציבור הנכים בישראל ישנם גם צרכים שדומים מאוד לאלו של יתר אזרחי המדינה. זה נוגע בין היתר גם לסוגיות של בריאות, תעסוקה, וביטוח. גם אם יש מי שחושבים שנכות משמעותה שיתוק מוחלט, הרי שהרבה נכים ממשיכים לעבוד וליצור, ורוצים ליהנות מחיים בריאים. לפיכך, גם הם מעוניינים לרכוש פוליסות ביטוח לכל מקרה שלא יהיה. אבל האם חברות הביטוח מוכנות לבטח נכים? התשובה היא חיובית – עם זאת חשוב להבין כמובן, איך עושים את זה.

לבדיקה ניתן להירשם כאן


תאונות ומקרים רפואיים שלא קשורים לנכות

בראש ובראשונה, הסיבה שנכים יכולים לחפש פוליסה אצל סוכנות ביטוח מומלצת, היא שהנכות לא מקיפה בהכרח את כל ההגדרה הבריאותית או התפקודית של האדם. אדם עם לקות ראייה רצינית או אפילו אדם עיוור, הוא אדם שנקבעים לו אחוזי נכות, אולם  אין זה אומר שום דבר על הסיכוי שלו לחלות במחלה קשה, חלילה. להבדיל, אדם שבעבר עבר תאונה וכעת נעזר בכיסא גלגלים, אין משמעות הדבר שהוא לא ירצה לבטח את עצמו בפוליסת ביטוח חיים אם הוא ממשיך להתפרנס. הנכות לא מקיפה את כל תחומי החיים ולא תמיד היא רלוונטית או פוגעת בהכרח באופן משמעותי במצבו הבריאותי של האדם. לכן, גם אנשים נכים, בין אם מלידה ובין אם עקב מחלה או תאונה – בהחלט מעוניינים לבטח את עצמם.

 

משתמשים בפוליסות של חברות הביטוח

כיום, הישראלים יכולים לבחור בכמה שיטות שונות לבטח את עצמם.  יש מי שלא בוחרים באף ביטוח פרטי ומסתפקים בביטוח הלאומי ובקופות החולים. אחרים מעדיפים לבטח את עצמם בפוליסה פרטית דרך חברות הביטוח הישיר השונות. קבוצה שלישית היא אלו שיש להם סוכן ביטוח משלהם – זה יכול להיות סוכן דיגיטלי או סוכן רגיל, אבל הרעיון הוא שדרך הסוכן שלהם הם מבוטחים אצל אחת מחברות הביטוח הגדולות כמו הראל, מנורה, מגדל, כלל, וכו’. 

ומה בנוגע לציבור הנכים בישראל? פה אנחנו עדים למגמה מאד ברורה. מרבית הנכים מעדיפים לפנות אל סוכן ביטוח דיגיטלי או רגיל, ומחפשים את הפוליסה דרך חברות הביטוח הגדולות. למה הם מעדיפים זאת? בדרך כלל משום מצבם הרפואי והתפקודי הרגיש. הם נדרשים לקבל התאמות מיוחדות למצבם, וגם להבין באופן פרטני כיצד הנכות שלהם משפיעה על המחיר הפוליסה. הם ירצו לבצע בדיקת ביטוח והשוואה בין הפוליסות שהחברות מציעות להם, ולכן הפנייה לסוכן שייצג אותם מול חברת הביטוח הגדולה, היא השיטה העדיפה. 

לבדיקה ניתן להירשם כאן


אפשר לפנות לעידן דיגיטלי

אם אתם או קרוב משפחתכם מוכרים על ידי המדינה כנכים, אין זה אומר שאתם צריכים לוותר על פוליסות הביטוח הפרטיות. להיפך – אתם מוזמנים לפנות אל סוכנות עידן דיגיטלי, ואנחנו נשמח לסייע לכם בכל דבר. עידן דיגיטלי היא חברה שמציעה לכם שירות של ביטוח דיגיטלי בלחיצת כפתור. אנחנו נחבר אתכם עם סוכן דיגיטלי שיתאים לכם, ושמתמחה בטיפול בפוליסות ביטוח עבור נכים, כך שתוכלו לקבל את השירות הטוב ביותר, המהיר ביותר והאמין ביותר.

 

בודקים עבורכם ללא תשלום

באופן פרטני יותר, חברת עידן דיגיטלי תשמח לבצע עבורכם, ללא תשלום, בדיקת ביטוח ראשונה ואיתור כספים אבודים שיש לכם מפוליסות ישנות שאתם כבר לא מפקידים אליהן כספים ואפילו  אולי שכחתם מהן. בחברת עידן דיגיטלי אנחנו נבצע לכם בחינם איתור וסדר של כספי ביטוח אבודים, ובנוסף גם נשמח לתאם עבורכם, ללא כל תשלום או התחייבות מצדכם (בהצגת תעודת נכה), פגישה ללא עלות או שיחה מקוונת יחד עם סוכן ביטוח דיגיטלי מומחה. זאת על מנת לאתר כספים או לבצע טיפול ראשוני וסדר בכל פוליסות הביטוח שצברתם לאורך השנים. כמובן שנשמח לעמוד לשירותכם גם בהמשך, בחתימה על פוליסות חדשות או שינוי בקיימות בהתאם לצרכיכם.

 

כל הזכויות שמורות לעידן דיגיטלי בע״מ © 2019
עיצוב על ידי סטודיו ANDK