פתיחת קרן השתלמות

נראה לעיתים שהחיים הפכו למורכבים מאד. שלל ביטוחים, קרנות, מנגנוני הכנה לפרישה וכל אלו פוגשים אתכם כאשר אתם לא מוכנים כי פשוט אין לנו מושג אפילו מאיפה להתחיל. כמו נהיגה באוטו בפעם הראשונה.

מה לעשות קודם? איזו החלטה לקחת?

כמו שישנם מורי נהיגה בכדי ללמד אתכם את סדר הפעולות ולקיחת ההחלטות גם בעולם הביטוחי והפיננסי ישנם חברות רבות מספור שמציעות לכם את שירותיהם.

כולן מכריזות על עצמן כמשיח שיפתור עבורכם את כל הצרות.

אך כפי שאתם בטח יודעים, לא כך הדבר. ישנן מספר חברות ביטוח וישנן מספר רב מאד של סוכנויות. לרוב אין לסוכנות זאת או אחרת יתרון על המתחרות. לעיתים כן.

לבחירת קרן השתלמות עם מומחה פנסיוני וקבלת מספר המלצות ניתן להירשם כאן


סוכנות הביטוח והפיננסים עידן דיגיטלי בהחלט מציעה יתרונות ברורים.

אחד מהם הוא ניהול מול מסך מחשב אחד את כל הפעילויות הביטוחיות שלכם והפיננסיות הקשורות בפנסיה. אתם נדרשים לפתיחת קרן השתלמות, רוצים לבצע בדיקת כיסוי ביטוחי או האם אתם משלמים כפל ביטוחי.

עידן דיגיטלי היא החברה עבורכם. לא עוד מכתבים וניירות שאתם לא מסוגלים אפילו להבין. הכל במסך אחד.

ביצעתם פתיחת קרן השתלמותכל הפרטים יופיעו על מסך המחשב בדף הפרטי והמאובטח שלכם. רוצים לבצע בדיקת כיסוי ביטוחי לאירוע מסוים, כנסו ובדקו זאת בדף הפרטי שלכם.

רוצים לראות אם אתם משלמים כפל ביטוחי, כנסו ובידקו זאת בדף הפרטי שלכם. הכל כמובן תחת ההבטחה הכי מודרנית.

אנחנו חיים בעולם דיגיטלי בו המידע כולו הוא במרחק אפליקציה אחת מכם. לא הגיוני שהמידע על שלל הקרנות והביטוחים שלכם ועל האינפורמציה על פתיחת קרן השתלמות שלכם יהיו בגדר סוד.

סוד שאם תרצו מידע אליו תידרשו להתקשר ולחכות זמן רב עד שמישהו יואיל לענות לכם ולשלוח לכם מידע שבטח גם הוא יהיה לא מובן עבורכם. התבגרתם? אתם רוצים לבדוק לגבי הכנה לפרישה. חברת עידן דיגיטלי תהיה שם גם עבור מידע זה ותטפל בכל הדרוש.

רוצים לבדוק לגבי פתיחת קרן השתלמות, התקשרו לחברת עידן דיגיטלי אשר מתמחה בבדיקת כספים  והצגת המידע שקוף וזמין בכל רגע נתון עבורכם ושאלו. נציגי החברה ישמחו לספק לכם את כל המידע הדרוש. אל “תשחקו” עם נושא הביטוח כי יום אחד אולי תידרשו לו.

לבחירת קרן השתלמות עם מומחה פנסיוני וקבלת מספר המלצות ניתן להירשם כאן


כל הזכויות שמורות לעידן דיגיטלי בע״מ © 2019
עיצוב על ידי סטודיו ANDK