ריכוז כל הביטוחים

ריכוז כל הביטוחים הפך לשירות מבוקש במיוחד בקרב ישראלים רבים. למעשה, השירות של ריכוז כל הביטוחים מונע את פיזור מגוון הביטוחים הקיים כגון ביטוח רכב, עבודה, דירה, משכנתא ועוד. במצב של העדר ריכוז כל הביטוחים, למעשה מתקיימת פעמים רבות כפילות במוצרי הביטוח, אשר מובילה לדמי ניהול בעלות גבוהה במיוחד, מגוון כיסויים אשר אינם מתאימים או אין בהם צורך, ועוד. בשורה התחתונה, ריכוז כל הביטוחים מאפשר לכל לקוח לחסוך עלויות רבות, כאבי ראש, ומעניק סדר ובהירות בנושא הביטוח. חשוב להבין כי כל ביטוח מגיע עם המאפיינים הייחודים לו, כאשר לכל לקוח יש את הצרכים שלו. בעקבות כך, ביטוח נכון הינו ביטוח אשר הותאם באופן מושלם לצרכי הלקוח, דמי הניהול בו הינם מינימליים, והכיסויים הינם אופטימליים. ניתן לנסות ולעשות את הסדר באופן עצמאי, להתקשר למגוון גורמים, לקבל הצעות מחיר, אך מדובר בתהליך מורכב ומתיש אשר פעמים רבות דורש מיומנות, ידע ומקצועיות. עידן דיגיטלי הינה סוכנות לביטוח פנסיוני אשר מעניקה ללקוח שקיפות מלאה ומתמחה בנושאים כגון ריכוז ביטוחים, מערכת לאיתור ביטוחים, מערכת לאיתור ולמעשה מרכזת עבור הלקוח את כל המידע הביטוחי מכל חברות הביטוח באמצעות מערכת אחד בלבד.

מערכת לאיתור

עידן דיגיטלי הינה סוכנות לביטוח פנסיוני אשר מחזיקה מערכת לאיתור כל הביטוחים, ומעניקה ללקוח שקיפות מלאה, תוך ריכוז מקצועי ואפקטיבי של כל המידע הפיננסי והביטוחי של הלקוח מכל בתי ההשקעות וחברות הביטוח באופן חודשי. לכל לקוח ניתן האפשרות להתאים ולבחור את מוצר הביטוח המתאים ביותר עבורו. כמו כן, מדובר בסוכנות אשר מחזיקה ברישיון ממשרד האוצר אשר דואגת לצרכיו של כל לקוח.

מערכת לאיתור ביטוחים

עידן דיגיטלי היא סוכנות לביטוח פנסיוני אשר מעניקה לכל לקוח שירות בשקיפות מלאה על ידי מערכת לאיתור ביטוחים. המערכת למעשה מאפשרת ריכוז מקצועי ומהיר של כל המידע הפיננסי החשוב ביותר של הלקוח.

ריכוז ביטוחים

ריכוז ביטוחים הינו שירות חשוב במיוחד אשר מומלץ כי כל לקוח יבצע בשלב כזה או אחר. תיק הביטוח הינו למעשה נכס ביטוחי אשר מהווה רשת ביטחון. הביטוח מכסה מפני מקרים לא צפויים אשר יכולים לגרום לנזק, כאשר כיום רוב סוגי הביטוח הינם ביטוח בריאות, ביטוח חיים, ביטוח דירה, ביטוח משכנתא, ביטוח רכב, ביטוח סיעודי, וביטוח פנסיוני.

כל הזכויות שמורות לעידן דיגיטלי בע״מ © 2019
עיצוב על ידי סטודיו ANDK