לעבור לעידן דיגיטלי – ליהנות מתנאי התוכניות והפוליסות שלכם + שירות משופר

יש לכם פוליסות ותוכניות שונות בתנאים אטרקטיביים עבורכם, אבל השירות לא משהו?
שימו לב – אתם יכולים לעבור בלי בעיה לסוכנות שתטפל בתוכניות הקיימות שלכם לשביעות רצונכם המלאה.

 

עם השנים, כמעט כל אחד מאיתנו צובר מגוון רחב של פוליסות ביטוח, חסכונות פנסיה וביטוחים פנסיוניים, בתנאים שונים ועבור מטרות שונות. גם במקרים בהם אנו מרוצים מהתוכניות והתנאים למיניהם, לא תמיד הניהול של כלל החסכונות והפנסיה שלנו נותן לנו את השירות הטוב ביותר. מאידך, המעבר בין סוכנים נתפס כבעייתי ומלווה בחששות מסרבול ובירוקרטיה. אז זהו שלא! עם עידן דיגיטלי, התהליך הזה הופך לפשוט בהרבה – ומיד נסביר בדיוק איך זה עובד.

רוצה להישאר עם התוכניות שצברת וליהנות משירות אישי ומקצועי? לבדיקה אובייקטיבית ניתן להירשם כאן


 

יש לכם חסכונות, ביטוחים ופנסיה? אתם זקוקים לניהול אמין, ישר ומקצועי

ככל שאנחנו גדלים, מתפתחים וצוברים ותק בעבודה, נכסים והזדמנויות, אנחנו מרשים לעצמנו להתחייב לכמות הולכת וגדלה של חסכונות, השקעות וביטוחים. לכל אחד ממוצרי הביטוח או החיסכון האלה יש מטרה משלו ותנאים משלו – חלקם אטרקטיביים יותר וחלקם פחות. מעבר לכך, כל אחד מהחסכונות האלה גם מנוהל בצורה שונה, לעיתים גם דרך סוכנויות ביטוח ובתי השקעות שונים.

לא פעם הדבר יוצר חוסר אחידות – כי גם כאשר אנחנו נהנים מתוכניות אטרקטיביות מאוד, לא תמיד הניהול שלהן טוב באותה המידה. כל חיסכון ופוליסת ביטוח זקוקים לניהול מקצועי וקרוב אליכם, שיודע לנתח ולהבין מה הכי נכון עבורכם ולהתאים לכם את השירות בהתאם. במקרים רבים מדי, סוכנויות הביטוח בהן אתם נמצאים ובתי ההשקעות השונים לא יודעים לעשות את זה מספיק טוב – והדבר יוצר חוסר אחידות הן ברמת השירות והן בהתאמה של החסכונות שלכם והתוכניות שלכם לתנאים המשתנים של חייכם.

במצב כזה, הדבר הנכון והחכם ביותר שתוכלו לעשות הוא לרכז את הניהול הזה במקום אחד, אמין ונוח.

 

אז איך דואגים לכל החסכונות בצורה מרוכזת וחכמה?

בשביל לנהל את כלל החסכונות, הפנסיות ופוליסות הביטוח שלכם בצורה חכמה, אתם צריכים שירות שבו תוכלו לקבל את כל המידע בצורה מרוכזת, ולקבל את ההחלטות הנכונות ביותר עבורכם. אתם זקוקים לשירות שמכיר אתכם ויודע לענות לצרכים הספציפיים שלכם, אך גם כזה שמכיר את השוק בצורה יסודית ומקיפה ויודע לפרט לכם על כלל האפשרויות האטרקטיביות ביותר בצורה אובייקטיבית. אתם זקוקים לשירות שיאפשר לכם גישה נוחה ומהירה, דרך המחשב או הטלפון החכם, בלי שתצטרכו לחכות זמן רב מדי בשביל לקבל שירות.

במילים אחרות, כפי שלקוחותינו הרבים ידעו לתאר – אתם צריכים את השירות של עידן דיגיטלי. בשלב זה אתם אולי אומרים לעצמכם – רגע, אבל אם אעבור עכשיו לשירות של עידן דיגיטלי, האם לא אפסיד חלק מהתנאים שקיבלתי דרך הסוכנות שבה אני נמצא היום? כיצד הדבר ישפיע על החסכונות שלי? התשובה לשאלות האלה היא פשוטה – היום אתם יכולים לעבור לעידן דיגיטלי, וליהנות מכל התנאים האטרקטיביים של הפוליסות הקיימות שלכם – אך גם מהשירות היעיל, הנוח, המקוון והמקצועי שלנו.

 

לעבור לעידן דיגיטלי, וליהנות מכל העולמות

אם החלטתם שאתם רוצים לעבור לשירות של עידן דיגיטלי, כסוכנות ביטוח פנסיוני שיודעת לספק ללקוחות שלה את כל המידע ולקבל יחד איתם את ההחלטות הנכונות ביותר, אתם לא צריכים לוותר על שום פרט ושום תנאי בפוליסות הקיימות שלכם. הסוכנות שלנו עובדת עם כלל חברות הביטוח, ואנחנו יכולים לקלוט לניהול שלנו את כל הפוליסות הקיימות שלכם מבלי שתצטרכו לוותר על אף הטבה ספציפית בפוליסה שלכם. כמובן שלא תהיו חייבים לעשות זאת – כחלק מהשירות שלנו, נוכל לבצע עבורכם בדיקה מקיפה של כלל החסכונות והביטוחים שלכם ולהצביע לכם בדיוק היכן ניתן לבצע שינויים שייטיבו עמכם. במילים פשוטות, אנחנו מעבירים את כל השליטה אליכם, ונותנים לכם את כל המידע שבעבר נחסך מכם בשל ניהול לא מקצועי מספיק, ובשל ריבוי ביטוחים ונכסים שנוהלו בידיים שונות.

עוד יתרון משמעותי שלנו הוא שברגע שבו אתם עוברים לשירות ולניהול שלנו, כל המידע מונגש לכם באופן מקוון, ואתם לא צריכים לצאת מהבית לרגע בשביל לנהל את כלל הביטוחים שלכם. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להשאיר את הפרטים שלכם ולעבור לשירות הדיגיטלי, החכם והמקצועי של עידן דיגיטלי – עם ליווי צמוד של מומחי הביטוח שלנו לכל אורך הדרך.

רוצה להישאר עם התוכניות שצברת ובכל זאת ליהנות ממעקב דיגיטלי ושירות אישי ? להסבר ניתן להירשם כאן


  

עידן דיגיטלי מעניקים לכם שירות מקצועי, אמין ונוח במיוחד

עידן דיגיטלי מתחייבים לסטנדרטים הגבוהים והמוקפדים ביותר של איכות בכל מה שנוגע לניהול הביטוחים והחסכונות שלכם. אנחנו עובדים עם מאגרי המידע הממשלתיים, אוספים עבורכם את כל המידע הרלוונטי אודות החסכונות והפוליסות שלכם, ומנתחים את המידע בצורה מדויקת כך שתוכלו לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר – והכל בלחיצת כפתור.

מלבד זאת, אנחנו מקפידים תמיד להיות זמינים ללקוח, ולתת את כל המידע האמין והמדויק שמועיל ללקוח, מתוך הבנה עמוקה שהלקוחות שלנו הם המשאב היקר והחשוב ביותר שיש לנו כסוכנות.

השאירו את הפרטים שלכם באתר שלנו, ומומחי הביטוח שלנו כבר ייצרו איתכם קשר בכדי שתוכלו להעביר את כל מוצרי הביטוח והחיסכון שתרצו לניהול המרוכז והחכם של עידן דיגיטלי, מבלי שתהיו חייבים לוותר על אף תנאי אטרקטיבי שיש לכם היום.

בעידן של היום, מדובר בסטנדרט השירות שמגיע לכם.

כל הזכויות שמורות לעידן דיגיטלי בע״מ © 2019
עיצוב על ידי סטודיו ANDK