מרכז הבקרה האישי שלך – ביטוח ופיננסים

סוכן ביטוח פנסיוני או כללי? 

הגעת בדיוק בזמן לקבל את מפתחות הכניסה לבית שלנו:

בית עידן דיגיטלי סוכנות לביטוח

 

לא קל לסוכנים כיום, אנחנו יודעים ומבינים…

כי אנחנו אמנם מערכת דיגיטלית, אבל לפני הכול אנחנו סוכנות ביטוח, שחווה ועוברת בדיוק מה שאתה (וכל סוכן ביטוח)  עובר לאורך השנים בניהול העסק שלו. 

כיום כל סוכן שכיר/עצמאי בעל רישיון פנסיוני/כללי ואף ימי, חייב להיעזר במערכות שונות לצורך ייעול המשרד ושיפור תהליכי העבודה. עיקרן מערכות crm  לניהול שוטף של לקוחות הסוכנות, וחלקן מערכות להכנת מסמכים מקצועיים, החתמה על טפסים ועמידה בחוזרים ובהנחיות הפיקוח על הביטוח.

עד כאן זה נשמע טוב, אז איפה הבעיה? מי כמוך יודע? רוב החברות גובות מהסוכן מאות ואלפי שקלים בחודש כדמי השימוש במערכות!! 

וזה עוד לא הכול… 

 

אנחנו ב-2021 – וכיום כדי להצליח צריך פניות יזומות

וזה בדיוק החיסרון של כל התוכנות והאפליקציות שמוצעות לשימוש הסוכנים. סוכן ביטוח חייב לקבל כיום סוגים שונים של פניות יזומות, שייקלו על תהליך המכירה שלו, יצמיחו את הסוכנות ויגדילו את רווחיה:  

  •  לידים נכנסים לפי קטגוריה (לקוח התעניין ב: ביטוח בריאות/רכב /סיעוד/איתור כספים /החלפת סוכן וכו’) 
  • פגישות מתואמות בבית הלקוח עם כל המשפחה או במשרדי הסוכן או בבית קפה 
  • זום דיגיטלי: פגישות און ליין באופן אישי או בקבוצה לביצוע בדיקה בליווי סוכן ביטוח פנסיוני מורשה

….כמה הוצאות, וזה עוד לפני שהתחלת לעבוד, כי מה לעשות שבסוף הרווח האמיתי של כל סוכן ביטוח נמדד ומתבסס על הכנסה מלקוחות שגייס.

אז הנה בעיה מספר 2 – המערכות הקיימות כיום לרשות הסוכנים לא מאפשרות שירותים מסוג זה!

 

כאן בדיוק אנחנו נכנסים לתמונה

משנת 2017 אנחנו פועלים כדי לייעל ולשפר את עבודתם של כלל סוכני הביטוח בישראל באמצעות ה-digital. לא נגזים אם נאמר שאנחנו מציעים כיום מהפכה עבור סוכני משנה וכלל הסוכנים והיועצים בארץ שיחברו לעבודה משותפת איתנו, ויקצרו פירות לביתם. 

 

מי יכול להירשם למערכת? 

כל בעל רישיון של סוכן ביטוח פנסיוני, יועץ פנסיוני, סוכן ביטוח כללי, יועצי משכנתאות, רו”ח וכן מתמחים, נותני שירותי שיווק או תפעול וסטאז’רים בתהליך לקבלת רישיון מטעם משרד האוצר. 

מה תקבל כסוכן מהמערכת של עידן דיגיטלי?  

בגדול, תיהנה משני העולמות – גם אזור אישי משלך ואזורים אישיים לכל לקוח שלך, וגם כלים מתקדמים ופשוטים לניהול ואפשרות לביצוע מגוון משימות ומעקב עליהן. אבל אולי החשוב מכל: לרשותך יעמוד ערוץ של פנייה והפניה ללקוחות חדשים, על ידי קבלת פניות טיפול יזומות מלקוחות ישירות אליך!

המערכת מעמידה לרשותך: 

  1. אתר תדמית אישי  – בו יוצג הרקע המקצועי שלך, תעודות, הכשרות אזורי פעילות, תמונה ופרטים רלוונטיים נוספים. 

 

  1. אזור אישי לכל לקוח – בו ינוהלו כל הפעולות ויישמרו כל המסמכים. 

 

  1. סריקיטלי – מערכת סריקת טפסים דיגיטליים pdf  המאפשרת סריקה קלה, יעילה ומהירה, עם אפשרות לשינוי ושליחת טפסים לחתימה כולל סבב חתימות ועדכון פרטים.

 

  1. ייפוי כוח און ליין – באמצעות כפתור מתפעלת דיגיטלי אישי, באפשרותך להזין פרטי לקוח כולל טלפון, ת.ז. ותאריך הנפקה, והמערכת תבצע בדיקה אוטומטית בהר הביטוח, ותכין עבורך את הטפסים הנדרשים  לקבלת מידע.

 

  1. מינוי סוכן און ליין – המערכת בודקת את כלל הביטוחים בהר הביטוח ומנפיקה מיידית טפסים למינוי סוכן בהתאמה עפ”י מספר הסוכן שלך והחברות בהן הינך פעיל. הדבר חוסך ממך את הצורך להיכנס להר הביטוח ולהכין טפסים במערכות נפרדות. לאחר חתימת הלקוח על הטפסים – הכול נשמר באזור האישי און ליין.

 

  1. יצירת קשר – באמצעות וואטסאפ וטלפון ישירות אליך. 

 

  1. בירור צרכים -המערכת מחברת בין סוכנים למבוטחים ומנגישה שאלון דיגיטלי לבירור מצבו הקיים והרצוי של הלקוח, תוך הצגת המלצות לשימור ושיפור. 

 

הלקוחות החדשים שלך מחכים לך כאן!

לקוחות פוטנציאליים מגיעים למערכת שלנו בשתי דרכים: בפנייה יזומה שלהם או בפנייה יזומה שלנו עם הפניה לדפי הנחיתה של עידן דיגיטלי. קהל הלקוחות משתנה לפי סוג הפנייה וכמות המידע הקיים על הלקוח במערכת, וכך גם התמחור הפנימי בעבור כל סוג לקוח לכל סוג רכישה.

 

איך זה עובד? 

השלב הראשון הוא להירשם למערכת ע”י מילוי פרטים אישיים וזיהוי בלבד – בפשטות וללא עלות. כבר ברישום הראשוני המערכת תעניק לך קרדיט (מטבעות) מתנה על רישום. ניתן לצבור מטבעות גם על שיתוף ורישום חברים ולהשתמש בהם לרכישת לידים. 

מרגע זה באפשרותך לבחור את הלקוחות המועדפים מבחינתך מתוך פניות שהתקבלו, כמו גם לקבל פניות יזומות מלקוחות שבאתר הסוכנות, שבחרו בך ספציפית מתוך מגוון הסוכנים במערכת  לאחר שעיינו בפרופיל העסקי שנבנה עבורך. 

כאן טמון המהפך שחוללנו – עד היום, כדי לגייס לקוחות, סוכנים היו צריכים לפנות באופן יזום או לרכוש דאטה באופן חיצוני, ומהצד השני – ללקוחות לא הייתה אפשרות בחירה בסוכן המתאים להם. לא עוד!

מרגע שנרשמת למערכת באפשרותך לבצע מגוון פעולות ומשימות בעזרת כלי הניהול העומדים לרשותך, וכן לנהל מעקב אחר כל משימה. בין השאר ניתן לשתף פעולה גם עם סוכנים אחרים הנותנים מענה לתחום מקצועי שאינו באחריותך, ולקבל תגמול ועמלה.  

 

ויש עוד הרבה יתרונות לגלות, אז זה הזמן להצטרף למשפחה טובה ולהתחיל פעילות בעידן דיגיטלי חדש. 

  

 

 

כל הזכויות שמורות לעידן דיגיטלי בע״מ © 2019
עיצוב על ידי סטודיו ANDK